نرم افزار موبایل بازاریابی و پخش مویرگی حسابداری

نرم افزار مدیریت پخش و بازاریابی روناس شامل دو نسخه ویندوز و موبایل یا تبلت با قابلیت اتصال به نرم افزار های دلخواه حسابداری و انبارداری مجموعه شما را دارا می باشد که در طی ۴ سال اخیر از نظر یکپارچگی نرم افزار های پخش در نوع خود خدمتی متفاوت و خلاقیت محور بوده که با ارائه یک سال پشتیبانی و خدمات رایگان به تمامی استان ها توسط شرکت توسعه نرم افزار روناس صورت می گیرد.

به مناسبت چهارمین سال فروش ، نرم افزار مدیریت و موبایل بازاریابی و پخش مویرگی روناس با تخفیف ویژه از ۱۲ تا ۲۲ درصد ارائه می شود.

قیمت بسته های مختلف این برنامه با توجه به تعداد بازاریاب و نوع سیستم حسابداری شما متفاوت می باشد.

جهت دریافت مشاوره و جزئیات بیشتر قیمت گذاری با واحد فروش شرکت به شماره ۰۱۱۳۴۵۳۳۴۵۱ و یا ۰۱۱۹۱۰۱۱۰۲۰ تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید کلمه بازاریابی را به شماره  ۳۴۵۱ ۳۴۵۳ ۱۰۰۰۱۱ پیامک کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

یکی متمایزترین ویژگی های نرم افزار این می باشد که تا حداکثر ممکن نرم افزار با توجه به میل و نیازتان سفارشی سازی و موارد دلخواه شما به آن افزوده خواهد شد و پیشنهاد می شود که جهت آشنایی بیشتر با قابلیت ها، تصاویر و فیلم زیر را به همراه توضیحات همین صفحه به طور کامل مشاهده فرمایید.

طراحی نرم افزار موبایل بازاریابی و پخش مویرگی حسابداری هلو و دشت همکاران سیستم

نرم افزار قابل به کارگیری در تمامی مجموعه های پخش و توزیعی و مویرگی سراسری ، منطقه ای و استانی به همراه سیستم مدیریت بازاریاب ها را دارد.

این برنامه قابلیت به روزرسانی نامتقارن دادها و ثبت پیش فاکتور در نرم افزارهای حسابداری شما را دارد و در نسخه موبایل بازاریاب ها هم به صورت داشتن اتصال به اینترنت و هم بدون اتصال اینترنت قابلیت ثبت سفارش مهیا می باشد.

 

فیلم محیط نرم افزار بازاریابی و پخش

video

دانلود رایگان نرم افزار بازاریابی و پخش (فیلم امکانات نرم افزار)