نرم افزار موبایل مشاوره پزشکی آنلاین و تلفنی

شرکت روناس آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان طراحی اپلیکیشن اندروید در تمام شهرستان ها می باشد.

نیازی نیست از دردسرهای رزرو وقت دکتر برایتان بگوییم. صد در صد خودتان بارها به خاطر یک مشکل کوچک، مجبور شده‌اید که در مطب دکتر بنشینید و شاید در انتها پاسخ درستی هم دریافت نکرده‌اید. اما آیا راهی هست که بتوان بدون مراجعه حضوری به پزشک، از مشاوره‌های او (یا حتی مشاوره چندین پزشک به طور همزمان) بهره‌مند شد؟

پاسخ در اپلیکیشن‌ مشاوره پزشکی آنلاین دکتر تل(ِDoctor Tel)نهفته شده؛ محصولی که ضمن مشاوره آنلاین پزشکی شرایطی فراهم می‌کند که بتوانید وقت مراجعه حضوری به پزشک مد نظرتان را  اینترنتی رزرو کنید. در این صورت نه فقط در وقت، بلکه در هزینه‌هایتان هم صرفه‌جویی خواهید کرد.

 

نرم افزار موبایل مشاوره پزشکی آنلاین و تلفنی

 

پذیرش ۲۴ ساعته نرم افزار موبایل مشاوره پزشکی آنلاین دکتر تل(ِDoctor Tel) بیش از صدها متخصص در تمامی رشته‌های تخصصی پزشکی را گرد هم آورده تا با ارائه‌ ویزیت آنلاین پزشک بصورت مشاوره تلفنی و مشاوره متنی به ایرانیان سراسر جهان خدمت‌رسانی کند.

مشاوره پزشکی آنلاین (مشاوره آنلاین شبانه روزی) امروزه دغدغه‌ی ترافیک و شلوغی مطب‌ها را از ما گرفته است؛ تا هموطنان عزیزمان در صورت عدم تمایل به حضور در مطب پزشک و به جهت صرفه جویی در زمان، بصورت اینترنتی با مشاوره تلفنی پزشکی ۲۴ ساعته، بتوانند از مشاوره انلاین دکتر تل بهره ببرند.

 

شرکت توسعه نرم افزاری روناس با بیش از یک دهه تجربه در زمینه طراحی اندروید  افتخار میکند تا تحول شگرفی در کسب و کارشما در حیطه پزشکی و روانپزشکی و پیراپزشکی  ایجاد نماید.