نرم افزار موبایل خرید و فروش، رهن و اجاره املاک

شرکت روناس آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان طراحی اپلیکیشن اندروید در تمام شهرستان ها می باشد.

‏‏از طریق نصب این  اپلیکیشن به راحتی میتوانید بدون واسطه , ملک  خود را از فروشنده به طور مستقیم خریداری کنید ,ملک یا خانه خود را بخرید و بفروشید ویا حتی رهن و اجاره دهید.خدمات خود را آگهی کنید یا از خدمات دیگران که معرفی شده استفاده کنید و با آنها تماس بگیرید.

‏‏دوره کاغذ و آگهی در روزنامه تمام شده و بزودی این روشهای سنتی منسوخ و خنده آور خواهد شد. در حال حاضر با همه گیر شدن اینترنت واپلیکیشن های موبایل , تقریبا همه آگهی دهندگان به تبلیغات آنلاین و درج آگهی آنلاین روی آورده اند.

نرم افزار موبایل خرید و فروش، رهن و اجاره املاک

 از مزیت‌های این اپلیکیشن میتوان به این مورد نیز اشاره کرد که با استفاده از فناوری نوین و بستر اینترنت مالکان و خریداران بدون اتلاف وقت ملک مورد نظر خود را آگهی و اجاره، رهن یا به فروش می‌رسانند. علاوه بر جستجو مسکن ( خرید، فروش، رهن و اجاره ملک ) کاربران می‌توانند به اطلاعات تمام آژانس‌های معاملاتی املاک ( بنگاه‌های معاملاتی املاک ) در سراسر کشور دسترسی داشته باشند. به دلیل آنلاین بودن خدمات،اپلیکیشن  محدودیتی در ارائه خدمات در سراسر ایران ندارد .

شرکت توسعه نرم افزاری روناس با بیش از یک دهه تجربه در زمینه طراحی اندروید  افتخار میکند تا تحول شگرفی در کسب و کارشما در حیطه خرید و فروش ملک و رهن و اجاره  ایجاد نماید.