نرم افزار موبایل جامع و تخصصی شهرداری

شرکت روناس آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان طراحی اپلیکیشن اندروید در تمام شهرستان ها می باشد.

با نگاهی به رشد روز افزون ضریب نفوذ موبایل در کشور و با توجه به زیرساخت های موجود در این زمینه عجیب نیست که بسیاری از نهادها و سازمان ها برای ارائه خدمات و سرویس های مختلف خود از این توان و نفوذ استفاده نمایند. از جمله این نهادها شهرداری است .

مدیریت شهرداری در زمان‌های قدیم به دلیل جمعیت پایین شهرها و در نتیجه حجم کم‌تر خدمات آنچنان دشوار و پیچیده نبود و با روش‌های سنتی هم می‌شد نتیجه مطلوب گرفت اما در عصر جدید، مدیریت آن به دلیل افزایش جمعیت و به تبعیت از آن افزایش نیاز به خدمات شهری مطلوب، کاری بسیار دشوار و پیچیده شده است که با روش‌های قدیمی دیگر امکان پذیر نیست.

قطعا در دنیای امروز با حجم عظیمی از داده‌ها دیگر روش قدیمی پاسخگو نیست. در طرف دیگر امروزه شهرداری‌ها به واسطه خدمات گسترده‌ای که به شهروندان ارائه می‌دهند، دارای سازمان‌های مربوطه و زیرمجموعه‌های بسیار زیادی هستند که به‌خودی خود این سازمان‌ها نیازمند مدیریت جامع و قوی هستند.

 

نرم افزار موبایل جامع و تخصصی شهرداری

 

جامعه آینده در حال تجربه تغییرات بنیادین است و همین تغییرات باعث می‌شود تا این جامعه به جامعه‌ای شهرنشین تبدیل شود؛ بنابراین شهرها به جای این که با انبوه مشکلات اقتصادی، اجتماعی و محیط زیستی باشند، باید که به مراکز رشد و پویایی اقتصادی و اجتماعی، در چارچوب ملی بدل شوند. برای رسیدن به هدف مدیریت هوشمند شهری، ابزارهایی مانند نرم افزار تخصصی شهرداری وجود دارند که می‌توانند مدیران شهری را در رسیدن به اهداف کلان مدیریت شهری یاری کنند.

شرکت توسعه نرم افزاری روناس با بیش از یک دهه تجربه در زمینه طراحی اندروید  افتخار میکند تا تحول شگرفی در کسب و کارشما در حیطه مدیریت شهری و شهرداری ایجاد نماید.