نرم افزار موبایل فروشگاه اینترنتی و خواربار فروشی مجازی

شرکت روناس آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان طراحی اپلیکیشن اندروید در تمام شهرستان ها می باشد.

 از نکات بسیار مهم در راه‌اندازی یک کسب‌وکار ،مبتنی بر فروش آنلاین بودن آن میباشد.امروزه به دلیل گسترش تکنولوژی، بسیاری از مشاغل بر پایه‌ی اینترنت بنا شده‌اند، چرا که در این حالت خریدوفروش محصولات یا خدمات بسیار آسان‌تر خواهد بود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت و همچنین بالا رفتن فرهنگ خرید اینترنتی در کشورمان که روزانه میلیون ها هم وطن از فروشگاه های اینترنتی خرید می کنند ، نیاز به یک بستری با کیفیت و امکانات متنوع ، ارزان و مقرون به صرفه ، ایمن و مطمئن برای فروش محصولات فروشندگان وجود دارد . راهکار فوق العاده ی شرکت توسعه ی نرم افزار روناس برای این نیاز ارائه ی این بستر در قالب یک نرم افزار موبایل با تکنولوژی ها و روش های روز دنیا برای کسب و کارها و فروشندگان بزرگ فروشگاهی و کوچک خانگی می باشد .

 

WhatsApp Image 2022-05-29 at 6.59.06 PM

به لطف سیستم جدیدی که در ارائه ی این نرم افزار فروشگاهی به فروشندگان توسعه یافته و استفاده شده ، فروشندگان می توانند با حداقل ریسک و در سریع ترین زمان ممکن بدون متحمل شدن هزینه های سنگین سابق برای راه اندازی فروشگاه و ویترین مجازی محصولات خود در تلفن های همراه مشتریان و ارتباط راحت تر و مستقیم با آنها تنها  برای نرم افزار فروشگاهی خود اقدام نمایند . ما در این سیستم با پشتیبانی قوی ، توسعه و افزودن امکانات نامحدود ، بهترین تجربه مدیریت فروشگاه اینترنتی و خرید از آن را برای شما و مشتریانتان به ارمغان می آوریم ، هدف ما ارائه ی سیستم فروشگاهی با کیفیت ومقرون به صرفه برای تمامی فروشندگان ایرانی و جلب رضایت هم وطنان می باشد.

شرکت توسعه نرم افزاری روناس با بیش از یک دهه تجربه در زمینه طراحی اندروید  افتخار میکند تا تحول شگرفی در کسب و کارشما در حیطهخرید و فروش اینترنتی ایجاد نماید.