نرم افزار موبایل کمک آموزشی کاربردی برای مقطع ابتدایی

شرکت روناس آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان طراحی اپلیکیشن اندروید در تمام شهرستان ها می باشد.

در چند دهه گذشته فناوری تقریبا در همه جای دنیا تأثیر گذاشته است. در گذشته، آموزش با هزینه همراه بود. به مرور زمان، اوضاع تغییر کرده و در سیستم آموزش سراسر جهان نوآوری به وجود آمده است. فناوری مانند سایر بخش‌ها، در سیستم آموزش نیز حرکتی پنهانی داشته و روش‌های متعارف یادگیری را تغییر داده است.اقدامات آموزشی که می‌توان به کمک تلفن همراه انجام داد راحت‌تر و موثرتر از روش سنتی معمول است. این سیستم با اختراع برنامه‌های آموزشی تلفن همراه تغییر کرده است. اپلیکیشن آموزشی الگوی جدیدی از یادگیری را در خود جای داده است.

 

نرم افزار موبایل کمک آموزشی کاربردی برای مقطع ابتدایی

امروزه کودکان به دلایل مختلفی مثل آلودگی کمتر به مدرسه می‌روند یا در شرایطی مثل کرونا  اصلا به مدرسه نمی‌روند و آموزش بیشتر در خانه دنبال می‌شود. در میان دانش‌آموزان مقاطع مختلف دانش‌آموزان ابتدایی به دلیل اهمیت این دوره اگر درست آموزش نبینند لطمه جبران ناپذیری به آینده تحصیلی‌شان وارد می‌شود.

شکل‌های گوناگونی برای آموزش به کودکان وجود دارد یکی از این شکل‌ها نرم افزار کمک آموزشی است. نرم افزارهای آموزشی درسی ابتدایی با استفاده از فیلم، تدریس معلم و.. مجموعه غنی‌ای برای آموزش کودکان در خانه فراهم کرده‌اند.

شرکت توسعه نرم افزاری روناس با بیش از یک دهه تجربه در زمینه طراحی اندروید  افتخار میکند تا تحول شگرفی در جهت آموزش و تدریس کودکان ایجاد نماید.