طراحی وب سایت نرم افزار آنلاین نوبت دهی مطب و کلینیک رایگان

یکی از مهمترین نیاز های هر مرکز درمانی، داشتن نرم افزار مناسب و کار آمد جهت نوبت دهی به مراجعه کنندگان است. بهترین نرم افزار کلینیک نرم افزار نوبت دهی روناس است. این نرم فزار نوبت دهی مطب و کلینیک به گونه ای طراحی شده تا بتواند جوابگوی نیاز مراکز درمانی باشد. نرم افزار مدیریت مطب روناس تحت وب است و قابلیت ثبت نوبت به سه حالت حضوری، آنلاین و تلفنی را داراست. همچنین در صورت استفاده از کیوسک نوبت دهی، می توانید آن را به نرم افزار متصل کرده و از امکانات کاربردی آن بهره‌مند شوید.

(نرم افزار آنلاین نوبت دهی مطب و کلینیک رایگان

اگر به دنبال یافتن بهترین نرم افزار نوبت دهی مطب هستید و در فکر پیشرفت کسب و کارتان میباشید و نرم افزار مدیریت کلینیک بامحیط کاربری حرفه ای و ساده برای شما  حائز اهمیت است.پیشنهاد میکنیم حتما نرم افزار مدیریت مطب  تحت وب روناس را امتحان کنید.

نرم افزار مدیریت مطب و نوبت دهی آنلاین با هدف ایجاد امکان سیستم مدیریتی کاربردی و کار آمد (MIS) کیوسک نوبت دهی و پذیرش بیمارستانی، درمانگاه، کلینیک و مطب جهت مدیریت ساختار محور و یکپارچه در سیستم نوبت دهی، پذیرش، صندوق و امور مالی در برقراری آرامش و نظم محیط، اعلام زمان حضور پزشکان، فراهم آوردن زمینه تعیین نوبت و پذیرش توسط بیماران و مراجعه کنندگان، معرفی پزشکان و متخصصان توسعه یافته است.

بهترین نرم افزار مدیریت مطب که به صورت آنلاین بر روی هاست و همچنین به صورت آفلاین بر روی سرور مرکز درمانی خود میتوانید از آن استفاده نماییدنرم افزار مدیریت مطب تحت وب روناس میباشد.  که در آن مهم‌ترین مسائلی که در خصوص نرم افزار نوبت دهی مطب و کلینیک وجود دارند رعایت شده که در ذیل به بعضی از آنها اشاره میکنیم :

  • امکان ثبت سوابق پزشکی

ثبت سوابق پزشکی در نرم افزار ثبت اطلاعات بیمار بسیار دارای اهمیت است. چرا که با کمک همین سوابق است که پزشک شما قادر خواهد بود تا تشخیص درستی از بیماری داشته و بتواند روش درمانی درست را انتخاب کند.

  • امکان صدور نسخه الکترونیک

پس از افزایش اپیدمی کرونا، زندگی الکترونیکی و آنلاین، جایگاه ویژه‌تری را نسبت به قبل به خود اختصاص داد. ایجاد نسخۀ الکترونیکی نیز یکی از همین مسائل بود که در پی این پانادمی ایجاد شد. اما یک مسئلۀ بسیار بزرگی که دریافت کنندگان نسخ آنلاین با آن روبه‌رو هستند، کند بودن روند دریافت نسخه است. زمانی که قصد انتخاب نرم افزار حسابداری مطب را دارید،  سرعت عملکرد در صدور نسخۀ آنلاین را نیز در نظر داشته باشید.نرم افزار مدیریت کلینیک روناس به این مهم توجه کرده است.

  • اتصال مستقیم به انواع بیمه ها

هزینه‌های درمان برای همۀ افراد جامعه سنگین است. بیمه‌های درمانی در بسیاری از موارد بخش قابل توجهی از هزینه‌های درمان، هزینۀ دارو و موارد دیگر را تقبل می‌دهد.نرم افزار حسابداری کلینیک روناس به صورت مستقیم به سرور بیمه‌های مختلف متصل میباشدکه این مسئله فرایند دریافت هزینه‌های درمانی از بیمه، روند بسیار سخت و طولانی آن را کم میکند.

  • راحتی در استفاده

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نرم افزار مدیریت کلینیک روانشناسی روناس، راحتی در استفاده از آن است. زمانی که فضای نرم افزار پیچیده و سخت باشد، برای بیمار، پزشک و یا حتی منشی پزشک کار کردن با نرم افزار بسیار سخت خواهد شد. سادگی در استفاده از مهمترین ویژگی‌هایی است که در هنگام انتخاب نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک باید در نظر داشته باشید.

نرم افزار حسابداری انلاین و تحت وب رایگان ابری سریر دیتا شرکت روناس

 

 

 

اگر به دنبال یافتن بهترین نرم افزار نوبت دهی مطب هستید و در فکر پیشرفت کسب و کارتان میباشید و نرم افزار مدیریت کلینیک بامحیط کاربری حرفه ای و ساده برای شما  حائز اهمیت است.پیشنهاد میکنیم حتما نرم افزار مدیریت مطب و نوبت دهی آنلاین روناس را امتحان کنید.
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته

دریافت خدمات درمانی و مراجعه پزشک از جمله فعالیت‌هایی است که به صورت ۲۴ ساعت و در هفت روز هفته نیازمند پشتیبانی تمام وقت است. چرا که ممکن است شما در هر ساعتی از شبانه روز نیازمند مراجعه به پزشک، دریافت نسخۀ دارو و موارد مشابه دیگر داشته باشید و در صورت بروز هر مشکل، به پشتیبانی نیاز پیدا کنید.که شرکت نرم افزار روناس با ارائه نرم افزار حسابداری کلینیک رایگان و پشتیبانی ۲۴ ساعته مزید برعلت انتخاب این نرم افزار مدیریت کلینیک رایگان میباشد.

  • تعریف دوره های آموزشی و حضور و غیاب

نرم افزار مدیریت کلینیک فیزیوتراپی با تعریف این دوره های آموزشی استفاده از نرم افزار مطب آنلاین را برای شما راحت کرد.

  • مشاهده نوبت های ثبت شده و مدیریت آن ها

در نرم افزار مطب مغز و اعصاب به راحتی میتوانید نوبت ها را ثبت کنید و آنها مدیریت نمایید.

  •  گزارش های مالی، گزارش خدمات و پیامک

 تمامی نرم افزار مدیریت مطب روناس از جمله نرم افزار حسابداری کلینیک فیزیوتراپی ،نرم افزار حسابداری کلینیک پوست مو لیزر،نرم افزار حسابداری کلینیک ترک اعتیاد،نرم افزار مدیریت کلینیک دندانپزشکی ،نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی،نرم افزار مطب دندانپزشکی و کلینیک زیبایی،نرم افزار مدیریت کلینیک روانشناسی و سایر نرم افزار حسابداری مطب دارای گزارش های مالی، گزارش خدمات و پیامکی و همه ی مزایای ذکر شده میباشد.

  • وبسایت شخصی پزشک

نرم افزار حسابداری کلینیک زیبایی با ایجاد وبسایت شخصی پزشک، مراجعه بیماران از تمام شهرهای ایران را راحت و میسر کرده است . ارتقای برند پزشکی شما در فضای وب و حضور در نتایج گوگل و جستجوی کاربران از مزایای وبسایت شخصی پزشک است که  نرم افزار کلینیک زیبایی آنرا برای شما فراهم کرده است.  شرکت توسعه نرم افزار روناس بهترین نرم افزار کلینیک را برای شما عزیزان ارائه میدهد.

  • ویزیت آنلاین پزشکی

نرم افزار مدیریت کلینیک پوست و لیزر امکان گفتگو با بیماران از طریق واتساپ ( تلفنی، متنی، ویدئوکال ) را فراهم کرده است. در این نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی انتخاب ساعت دلخواه مشاوره برای پزشک را ایجاد نموده و این خود باعث افزایش بیمار از تمام ایران شده است ،نرم افزار حسابداری مطب کلینیک زیبایی با فراهم نمودن این امکان باعث افزایش قابل توجه درآمد شدهاست.

با دانلود نرم افزار مطب حسابداری کلینیک زیبایی را برای خود آسان و سریع نمایید.

  • امکانات سیستم نوبت دهی نرم افزار مدیریت مطب اندروید روناس

اتصال به درگاه بانکی (نسخه آنلاین)

اتصال به VOIP (نسخه تلفن گویا)

ثبت نوبت بر اساس پزشک، تخت، اتاق و …

اتصال به سایت جهت دسترسی آسان بیمار (نسخه آنلاین)

ارسال پیامک و یادآوری نوبت به مراجعه کنندگان

ارسال پیامک ثبت نوبت به پزشک

دریافت ودیعه

پرینت فیش نوبت

دارای بارکد رهگیری

نرم افزار حسابداری کلینیک دندانپزشکی و تمامی نرم افزار حسابداری کلینیک و نرم افزار مدیریت مطب روناس شامل امکانات بالا میباشند..

با دریافت فایل اکسل مطب و استفاده از نرم افزار مدیریت کلینیک رایگان روناس متوجه فرق محرز نرم افزار مدیریت مطب روناس با سایر نرم افزار ها خواهید شد.. یکی دیگر ازخوبی های اپلیکیشنهای ارائه شده توسط شرکت توسعه نرم افزار روناس قیمت آن میباشد .قیمت نرم افزار مدیریت مطب روناس با توجه به مزایای گفته شده و امکانات ارائه شده درآن مبلغ شایان ذکر نیست.

اگر به دنبال یافتن بهترین نرم افزار نوبت دهی مطب هستید و در فکر پیشرفت کسب و کارتان میباشید و نرم افزار مدیریت کلینیک بامحیط کاربری حرفه ای و ساده برای شما  حائز اهمیت است.پیشنهاد میکنیم حتما نرم افزار مدیریت مطب  اندروید روناس را امتحان کنید.