نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک پزشکی رایگان

یکی از مهمترین دغدغه های پزشکان محترم، مدیریت بهینه مطب بوده بطوریکه ضمن سرعت بخشیدن انجام امور نوبت دهی، بایگانی پرونده بیماران، پاسخ دهی به بیماران، داشتن اطلاعات کامل از وضعیت سلامت و سوابق درمانی بیمار و … دقت و صحت خدمات نیز بالا رفته و خطاهای احتمالی نیروی انسانی و پرسنل مطب، بطور کلی حذف گردد.هر آنچه که در یک مطب نیاز دارید در برنامه نرم افزار مدیریت مطب روناس قرار گرفته است.

نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک پزشکی رایگان

اگر به دنبال یافتن بهترین نرم افزار نوبت دهی مطب هستید و در فکر پیشرفت کسب و کارتان میباشید و نرم افزار مدیریت کلینیک بامحیط کاربری حرفه ای و ساده برای شما  حائز اهمیت است.پیشنهاد میکنیم حتما نرم افزار مدیریت مطب وحسابداری  روناس را امتحان کنید.

در این برنامه هر دو بخش منشی و پزشک وجود دارد. هر پزشک منطبق با سلیقه خود میتواند از نرم فزار نوبت دهی مطب و کلینیک روناس استفاده کند. اگر شما تمایل به استفاده از قلم نوری دارید به راحتی می توانید تنها با نوشتن همزمان نسخ خود اطلاعات بیمارتان را ذخیره کنید و یا پزشکان عزیزی که تمایل ندارند از قلم نوری استفاده کنند بخشی برایشان در نظر گرفتیم که می توانند گزینه های مورد نظر خود را در بخش های مختلف مثل تشخیص، داروها، آزمایش ها و… با زدن چند چک مارک انتخاب و ثبت کنند.

اگر به دنبال روش دیگری برای افزایش سرعت ویزیت و پذیرش خود می گردید استفاده از روش فرم ساز اختصاصی را در نرم افزار حسابداری کلینیک به شما پیشنهاد می کنیم. پس پزشک عزیز نگران نباشید هر آنچه که شما برای افزایش سرعت ویزیت خودتان در مطب از یکرم افزار ثبت اطلاعات بیمار انتظار دارید ما در نظر گرفته ایم حتی ارسال آنلاین نسخ بیمه تامین اجتماعی و بیمه سلامت از داخل برنامه انجام می شود و نیازی به مراجعه به سایت های بیمه های مختلف ندارید.

شرکت توسعه نرم افزار روناس یکی از مجموعه‌های بی‌رقیب در حوزه طراحی و اجرای نرم‌افزارهای پزشکی از جمله نرم افزار مدیریت کلینیک برای برقراری نظم در یک مطب پزشکی است. هر آنچه که در یک مطب نیاز است در نرم افزار حسابداری مطب روناس گنجانده شده است. نرم افزار حسابداری کلینیک رایگان توسط تیم قوی برنامه‌نویسی در این شرکت با همکاری پزشکان این مجموعه تهیه شده است. انواع نیازهایی که پزشکان در مطب خود دارند توسط گروه برنامه‌نویسی در نرم افزار حسابداری مطب و کلینیک در نظر گرفته شده است. برنامه نرم افزار حسابداری کلینیک روانشناسی با داشتن محیطی ساده و کاربردوستانه و امکانات بسیار زیادی که در خود دارد از محبوبیت بسیاری در بین پزشکان، دستیارانشان و منشی‌های مطب پیدا کرده است. در این مطلب در مورد امکانات، ویژگی‌ها و قابلیت‌های برتر و متمایز نرم افزار مطب دندانپزشکی و کلینیک زیبایی شرکت توسعه نرم افزار روناس توضیحاتی ارائه خواهیم کرد.

نرم افزار مدیریت کلینیک پوست و لیزر نیز بسیار به مدیریت کلینیک و مطب شما کمک میکند.

به طور کلی ویژگی های کلی نرم افزار مطب را میتوان به مواردی که در زیر اشاره میکنیم:

نوبت‌دهی آنلاین
اتصال به سایت وردپرسی
اتصال به درگاه بانکی
اتصال به سامانه پیام کوتاه
ارسال پیامک یادآوری
دسترسی سریع به پرونده بیمار
اتصال به پذیرش بیمه
قابلیت پرینت گرفتن از نسخه بیمار
حذف کردن پرونده‌های قدیمی
اتصال به قلم نوری
بخش های مختلف نرم افزار مدیریت مطب
بخش چاپ و گزارش‌گیری در برنامه مدیریت مطب نرم افزار مدیریت کلینیک فیزیوتراپی بسیار گسترده بوده و امکانات تازه‌ای را در اختیارتان می‌گذارد:

مشاهده کلیه اطلاعات بیمار در خلاصه پرونده و پرینت گزارش خلاصه پرونده بیمار در نرم افزار مدیریت کلینیک ترک اعتیاد امکان‌پذیر است.
صندوق در برنامه مدیریت مطب نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی قابلیت چاپ قبض برای بیماران را دارد.
تعداد بیماران در هر روز و مشاهده صورتحساب و وضعیت مالی بیمار در برنامه مدیریت مطب قابل دسترسی و چاپ است.
زمانی که پزشک در برنامه مدیریت مطب نسخه را تجویز نمود می‌توان آن را در سربرگ برای بیمار پرینت گرفت.
تمامی تست‌ها و آزمایشات در این برنامه قابلیت چاپ دارند.
گزارش از آزمایش‌های اختصاصی و انواع آزمون‌ها بر اساس بازه سنی در برنامه مدیریت مطب نرم افزار کلینیک زیبایی امکان‌پذیر است.
دریافت گزارش از برنامه مدیریت مطب نرم افزار حسابداری مطب کلینیک زیبایی برای انواع آزمایش‌های اختصاصی و آزمون‌ها در محدوده بازه‌ی جواب‌ها
قابلیت دریافت انواع گزارش آزمایش‌های اختصاصی بر اساس عادی یا غیرعادی بودن پاسخ‌ها
دریافت گزارش آزمایش‌ها از برنامه مدیریت مطب مدیریت کلینیک زیبایی بر اساس تفکیک بخش‌های مختلف با جزئیات مربوطه
در نرم افزار مطب مدیریت کلینیک پوست و لیزر می‌توان گزارشاتی بر اساس تشخیص و نوع بیماری دریافت نمود.
امکان دریافت گزارش برای سازمان‌های بیمه‌ بر اساس فرمت‌های استاندارد سازمان بیمه‌گر در نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی وجود دارد.
یکی از بخش‌های جالب در این برنامه امکان ارسال پیامک به بیماران برای وقت دهی و یادآوری نوبت‌ها است. این قابلیت باعث می‌شود تا نظم در مطب و مجموعه پزشکی برقرار بماند.

نرم افزار حسابداری انلاین و تحت وب رایگان ابری سریر دیتا شرکت روناس

 

اگر به دنبال یافتن بهترین نرم افزار نوبت دهی مطب هستید و در فکر پیشرفت کسب و کارتان میباشید و نرم افزار مدیریت کلینیک بامحیط کاربری حرفه ای و ساده برای شما  حائز اهمیت است.پیشنهاد میکنیم حتما نرم فزار نوبت دهی مطب و کلینیک روناس را امتحان کنید.

نرم افزار حسابداری کلینیک پوست مو لیزر قابلیت لینک شدن به تابلو اعلانات الکترونیکی را برای درج پیام‌های تبلیغاتی، نوشتن نوبت و نام بیمار برای ورود به اتاق پزشک، درج تصویر و موسیقی توسط منشی و … را دارد.

قابلیت‌های برتر در نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک
قابلیت انتخاب و تایپ Chief complaint، Problem list، PA، تشخیص و … از متن‌های پیش فرضی که در برنامه مدیریت مطب  حسابداری کلینیک زیبایی وجود دارد در نظر گرفته شده است.

پزشک درنرم فزار نوبت دهی مطب و کلینیک می‌تواند برای خود Templateهای آماده تعریف نماید. از دیگر امکانات کاربردی مدیریتی میتوان به بخش نوبت دهی آنلاین و ویزیت صوتی-تصویری با بیمار اشاره کرد.

مشخص کردن تداخلات دارویی با دوزهای مختلف در برنامه مدیریت کلینیک زیبایی و همچنین باز شدن صفحه اطلاعات دارویی و مشاهده آن، که به کمک پزشک و دستیاران میاید.

در برنامه مدیریت مطب  نرم افزار مطب مغز و اعصاب می‌توان نسخه آماده و از قبل تعیین شده را ایجاد نمود. قابلیت تعریف نسخه آماده توسط قلم نوری و قرار گرفتن در بخش Templateهای آماده از ویژگی‌های تسهیل کننده امور پزشکان در این برنامه است.

برخی پزشکان در  نرم افزار مدیریت مطب اندروید  از قابلیت Favorite استفاده می‌کنند. این ویژگی بخشی از برنامه است برای سهولت در امور پزشکان برای سرعت عمل در ویزیت و در دسترس بودن. اضافه کردن مواردی که پزشک بیشتر از سایر بخش‌ها از آن استفاده می‌کند در بخشی به نام Favorite قرار می‌گیرد.

 نرم افزار مدیریت مطب روناس، بهترین نرم افزار مدیریت مطب است  که کار کردن با آن آسان میباشد و یادگیری آن سریع باشد ، اگر می خواهید بخش مالی مطب/کلینیک در کنترل شما باشد ، پرونده های گذشته شما از بین نرود وسابقه های بیمارانتان را در نرم افزار خود داشته باشید،،اگر دوست دارید بخشی از نرم افزار مطابق با سلیقه شما سفارشی شود و خیلی از موارد دیگر همگی توسط نرم افزار مطب و کلینیک روناس امکان پذیر میباشد .

نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک روناس گذشته از امکانات نام برده دارای مزایای زیاد دیگری میباشد که همه ی اینها باعث شده  که از آن بعنوان بهترین نرم افزار کلینیک و قطع به یقین یک نرم افزار مدیریت مطب بی رقیب یاد کرد.بخش  دیگر  از امکانات و مزایای نرم افزار مدیریت مطب و نوبت دهی روناس در ذیل نام برده شده است:

در نرم افزار حسابداری مطب و کلینیک روناس  می‌توان انواع سونوگرافی‌های بیماران را به همراه تصاویر و فیلم آن‌ها اضافه و ذخیره نمود. ذخیره کردن انواع گرافی های رادیولوژی نیز در پرونده بیماران امکان‌پذیر است. امکان ثبت برای نتیجه انواع تست های تخصص قلب و عروق مثل اکو در نرم افزار حسابداری مطب قلب و عروق قرار گرفته است. امکان ثبت و نتیجه تست های مربوط به ریه و تنفس و تصاویر مرتبط در نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک قرار دارد. تست‌های شنوایی‌سنجی و رسم گراف گوش قابلیت ثبت و ذخیره در نرم افزار مدیریت کلینیک گوش،حلق و بینی در نظر گرفته شده است . قابلیت ثبت انواع تست‌های بینایی‌سنجی ،دید با عینک و بدون عینک و فرم های تخصصی چشم در نرم افزار حسابداری مطب چشم لحاظ شده است.

ثبت عکس و نتیجه تست آندوسکوپی درنرم افزار مدیریت مطب روناس امکان‌پذیر است. تست‌های مربوط به بخش نورولوژی در این برنامه قابلیت ثبت و جواب دهی دارند. رسم انواع نمودارهای تخصصی اطفال مثل صدک های رشد بر اساس رفرنس های استاندارد WHO و ZSCORE نیز در ورژن تخصص مطب اطفال به طور اتوماتیک انجام می شود. امکان ثبت آزمایشات روتین و جواب آزمایش بر اساس محدوده نرمال در این برنامه وجود دارد. ثبت و ذخیره آزمایشات اختصاصی بر اساس بخش‌های مختلف در نرم افزار حسابداری کلینیک دندانپزشکی قرار می‌گیرد.

امکان ثبت انواع آزمایش‌ها و گرافی‌ها در سرنسخه پزشک در این برنامه وجود دارد.

علائم حیاتی بیماران و مشخصات جسمی آن‌ها را می‌توان در پرونده هر شخص ذخیره نمود تا دسترسی به اطلاعات برای هر ویزیت در نرم افزار مدیریت مطب و نوبت دهی آنلاین ساده و آسان باشد.

قابلیت تعریف سؤالات سوابق شخصی برای پرونده هر بیمار درنرم افزار مطب آنلاین وجود دارد.

قابلیت کارت سلامت الکترونیک و تشکیل پرونده سلامت در این برنامه گنجانده شده است.

در صورت یک ویزیت سرپایی و نیاز به ثبت اطلاعات سریع می‌توان در نرم افزار ثبت اطلاعات بیمار این امور را انجام داد.

خلاصه پرونده بیماران برای پزشک در یک صفحه قابل مشاهده است تا چکیده و گذشته‌ی ویزیت بیمار را در یک صفحه مشاهده نمایند.

نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک پزشکی رایگان

اگر به دنبال یافتن بهترین نرم افزار نوبت دهی مطب هستید و در فکر پیشرفت کسب و کارتان میباشید و نرم افزار مدیریت کلینیک بامحیط کاربری حرفه ای و ساده برای شما  حائز اهمیت است.پیشنهاد میکنیم حتما نرم افزار مدیریت مطب  اندروید روناس را امتحان کنید.

این برنامه از دو بخش تشکیل شده است :

برنامه منشی

برنامه پزشک

امکانات بخش منشی:

*تشکیل پرونده سریع برای بیمار

*پذیرش

*وقت دهی کاملا حرفه ای با امکان ارسال پیامک اتوماتیک برای بیمار

*درج تصاویر و اسناد بیمار

*گزارشات مالی

*گزارشات بیمه

*پیام رسان

*ارسال پیامک
* امکان درج تصاویر، اسناد، گرافی ها و… در پرونده بیمار

* امکان ارائه گزارش برای سازمان های بیمه

* قابلیت اتصال به دستگاه اسکن اثر انگشت برای جستجو و گرفتن تعهد نامه از بیمار

* ثبت نحوه پرداخت (نقد، چک، پوز و…) و ارائه گزارش از آن

* امکان باشگاه مشتریان و صدور کارت برای بیماران

امکانات بخش پزشک:

*بیماران امروز : نمایش مراجعات، نوبت ها و سرویس بیماران در یک صفحه برای پزشک

* ثبت سوابق بیمار (PMH ): کاملا پویا و قابل تعریف

*ویزیت Visit: با امکان استفاده از پیش فرض های تعریف شده با سرعت بالا در ویزیت

*ویزیت ساز اختصاصی: طراحی صفحه ی ویزیت متناسب با تخصص و سلیقه پزشک

*قلم نوری E-PEN: ثبت اطلاعات ویزیت با قلم نوری همچنین امکان استفاده از قلم نوری حرفه ای برای ثبت اطلاعات در صفحه کاملا اختصاصی طراحی شده توسط پزشک

* قابلیت ایجاد تمپلیت های پیش فرض برای ریپورت های مختلف از جمله ECG ، ECHO ، Sonography، MRI ، و …

*امکان ارائه گزارش های پیش فرض برای نتایج مورد نظر پزشک

*درج و یا مشاهده تصاویر، نتایج آزمایش ها و گرافی ها

*نمودارها: ارائه نمودار از نتایج آزمایش ها

*پیام رسان: ارتباط با منشی و دستیارها از طریق مسنجر

*گزارشات: ارائه انواع گزارش های مدیریتی، مالی، آماری، بیمه و…

*وقت های رزرو شده: ثبت نوبت های بیمار و ارسال اتوماتیک پیامک، هماهنگی مجدد با بیمار و…

*تعاریف: پویایی در تعریف تشخیص ها، داروها، بیماری ها و…

* ارائه خلاصه پرونده برای هر بیمار

* انبارداری حرفه ای

* محاسبه سهم و درصد پرسنل

* امکان پرفراژ داروهای تجویزی بر روی نسخه

*امکان ارسال آنلاین نسخ برای سازمان های بیمه

*امکان استحقاق سنجی بیمار

  پزشکان باتجربه و حاذقی را در سطح شهر می‌بینید که به دلیل ناهماهنگی و مدیریت غلط دارای مطب‌های شلوغ و بی‌نظمی هستند. برنامه‌های کامپیوتری و انواع نرم‌افزارها امروزه امور زیادی را انجام می‌دهند تا اطلاعات مربوط به شرکت‌ها، مطب‌ها، درمانگاه و … به طور منظم و یکپارچه قابل دسترسی باشند.یکی از بهترین نرم افزار مدیریت مطب که تمام این مشکلات را حل کرده و دغدغه پزشکانی که به حقوق بیماران خود احترام میگذارند را برطرف میکند نرم افزار  نوبت دهی مطب و کلینیک روناس میباشد که با آن میتوانیدسرعت کار را بالا برده و اشتباهات انسانی را کاهش دهید. با دانلود رایگان نرم افزار پذیرش درمانگاه میتوانید دغدغه های کار در مطب را کم کنید.

با دریافت فایل اکسل مطب و استفاده از نرم افزار مدیریت کلینیک رایگان روناس متوجه فرق محرز نرم افزار مدیریت مطب روناس با سایر نرم افزار ها خواهید شد.. یکی دیگر ازخوبی های اپلیکیشنهای ارائه شده توسط شرکت توسعه نرم افزار روناس قیمت آن میباشد .قیمت نرم افزار مدیریت مطب روناس با توجه به مزایای گفته شده و امکانات ارائه شده درآن مبلغ شایان ذکر نیست.