فاکتورهای مهم در انتخاب قالب مناسب سایت

فاکتورهای مهم در انتخاب قالب مناسب سایت
تا حالا شده به وب سایتی سر بزنید و برای یک لحظه فکر کنید کاش شما هم همچین وب سایتی داشتید؟ اگر این حس را تجربه کرده اید پیشنهاد میکنم روی این لینک را کلیک نمایید.

۱-طراحی واکنش گرا اجباری است

طبق تحقیقات انجام شده حدود ۵۰ درصد از کاربران سایتتان از موبایل استفاده می کنند و این کاملا نشان دهنده هدف راحت تر کردن زیاد مردم است.

برای تست طراحی واکنش گرا، ما سایت Mobilr Friendly گوگل را پیشنهاد می کنیم.

۲-امتیازها و نظرات دیگران

معیاری دیگر برای انتخاب قالب سایت مناسب ، نظرات و امتیازات کاربرانی است که از آن استفاده کرده اند. اگر قالب مد نظر شما در یک فروشگاه قالب یعنی سایتی به جز سایت اصلی آن قالب به فروش رفته باشد ، شما می توانید نظرات و امتیازاتی که برای آن قالب وجود دارد را مشاهده کنید.

۳-سازگار با سئو

مهم ترین فاکتور از بین چند فاکتور معرفی شده، سازگار بودن قالب با سئو است. زیرا سئو در موفقیت سایت حرف اول را می زند و باید حتما قواعد و قوانین آن رعایت شود تا بتوانید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و مخاطبان زیادی را از طربق موتور گوگل پیدا کنید.

۴-سازگاری با صفحه سازها

صفحه سازها جزء افزونه های وردپرس هستند که بعد از نصب آنها قادر خواهید بود صفحات سایت را بدون کد نویسی و از طریق کشیدن و رها کردن عناصر مختلف طراحی کنید.

در بسیاری از قالب های وردپرس یکی از افزونه های پیش فرض ، افزونه صفحه ساز است. به این معنی که وقتی شما اقدام به نصب آن قالب می کنید ، افزونه صفحه ساز نیز همراه با قالب نصب می شود. بعضی از این صفحه سازها فقط مخصوص توسعه دهنده گان قالب و یا برنامه نویسان هستند. استفاده از این صفحه سازها می تواند موجب ایجاد مقدار زیادی کدهای برنامه نویسی ناخواسته شود و حتی زمانی که شما تصمیم به تعویض قالب بگیرید مجبور خواهید شد زمان زیادی را صرف پاکسازی کدهای اضافی کنید.شما باید قالبی را انتخاب کنید که همراه با آن ، یکی از صفحه سازهای محبوب و پر طرفدار وجود داشته باشد.

۵-تعداد افزونه های پشتیبانی شده

قدرت اصلی وردپرس به خاطره افزونه های آن است. (افزونه چیست؟) این فزونه ها به شما این امکان را می دهند که با سایت وردپرسیتان هر کاری انجام دهید. تعداد افزونه های وردپرس بسیار زیاد است اما بعضی از آنها به نسبت سایرین خیلی محبوب تر هستند و بیشتر هم استفاده می شوند. افزونه هایی مثل Gravity Form ، Yoast Seo ،  W3 Total Cache و برخی دیگر از این دسته هستند.

برای انتخاب قالب سایت مناسب مطمئن شوید که قالب وردپرسی شما تمامی افزونه های محبوب را پشتیبانی می کند و با آنها سازگار است. اگر مطمئن نیستید می توانید از توسعه دهنده آن قالب بپرسید.

۶- زبان قالب

یکی از مهم ترین عوامل انتخاب قالب، زبان آن قالب است که باید مطابق با زبان مادری شما یا زبان متعلق به محل شرکت و … باشد.

اگر به دنبال شرکت طراحی سایت معتبر هستید ، پیشنهاد میکنیم ابتدا این لینک را کلیک نمایید.