تکنیک‌هایی برای رفع اکشن بلاک در اینستاگرام

تکنیک‌هایی برای رفع اکشن بلاک در اینستاگرام

اگر ایده نو و خوب برای شروع کار دارید و میخواهید کسب و کارتان راتوسعه دهید و نمیدانید چگونه در دنیای دیجیتال وارد شوید پیشنهاد میکنم این لینک را کلیک کنید.

احتمالاً این سوال برای شما پیش آمده است که “چرا اینستاگرام من را از دنبال کردن افراد بیشتری مسدود میکند؟” دکمه “دنبال کردن” را فشار میدهید و هیچ اتفاقی نمی‌افتد. همانطور که هست باقی میماند و همچنان می‌گوید “دنبال کنید”. این بدان معنی است که شما به طور موقت از دنبال کردن حساب‌های اضافی توسط اینستاگرام مسدود شده‌اید. اکشن بلاک از سمت اینستاگرام راهی برای مجازات افرادی است که قوانین اینستاگرام را رعایت نمیکنند. بدیهی است که این مجازات به اشتباه شامل حال افرادی میشود که قوانین را نیز رعایت کرده‌اند! در این صورت شما نمیتوانید کسی را فالو کنید، نمیتوانید نظر ارسال کنید و از لایک کردن محروم میشوید. اما اینکه اکشن بلاک چیست و چگونه آن را حل کنیم موضوع مهمی است که بسیاری از کاربران اینستاگرام خواهان آن هستند. این مشکل معمولا در صفحات تجاری و صفحاتی که فالوورهای زیادی دارند رخ میدهد. اما دلیل آن چیست؟ دلایل زیادی از جمله لایک‌های زیاد، کامنت های زیاد، هشتگ ها و منشن های زیاد می تواند وجود داشته باشد.

انواع بلاک در اینستا

کاربران اینستاگرام در زمینه‌ها مختلفی بلاک میشوند و این موردی است که بیشتر افراد با آن مواجه شده‌اند. دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است اینستاگرام اکانت کاربرانش را بلاک کند.

ممکن است قبلاً یک حساب کاربری ایجاد کرده باشید، اما اکنون نمیتوانید پست‌ها را لایک کنید یا روی آنها نظر بدهید. دلیل آن این است که اینستاگرام شما را به عنوان یک کاربر جعلی میبیند زیرا پستی در حساب خود ندارید. پس، حتما عکسی را به پیج خود اضافه کنید.

اینستاگرام حساب‌هایی را که تعداد زیادی پست در مدت زمان محدود ارسال می‌کنند، به عنوان اسپمر در نظر می‌گیرد و ممکن است آنها را مسدود کند. راه‌حل ساده این است که برنامه داشته باشید و از ارسال زیاد خودداری کنید. اگر از اینستاگرام برای کسب درآمد استفاده می کنید و نیاز به ارسال چند پست در روز دارید، سعی کنید به طور مرتب آنها را پست کنید تا بلاک نشوید.

اگر از پست‌ها، ایموجی‌ها و کامنت‌های تکراری استفاده می‌کنید، اینستاگرام به سرعت شما را مسدود می‌کند و اجازه ارسال نظر را به شما نمی‌دهد.

انواع اکشن بلاک اینستاگرام

برخی از کاربران اینستاگرام سعی میکنند به سرعت جامعه فالوورهای خود را افزایش دهند، در حالی که مخاطبان زیادی را دنبال نمیکنند یا به صورت افراطی و برای مدت کوتاهی روی پست‌های دیگران کامنت نمیگذارند. چنین رفتاری اساساً سوء استفاده از سیستم اینستاگرام تلقی میشود. به عبارت دیگر، برای محافظت از برنامه و جامعه کاربران، اینستاگرام حساب‌هایی را که رفتار اسپم نشان می‌دهند شناسایی و مسدود می‌کند. قبل از اینکه نحوه حل این مشکل را بررسی کنیم، ابتدا ۳ نوع بلک اکشن را به طور خلاصه شرح میدهیم.

۱- بلاک اکشن موقت:

همانطور که از نام آن پیداست این نوع بلاک موقتی است و پس از ۲۴ ساعت کاربر رفع انسداد میشود.

۲- بلاک اکشن دارای تاریخ انقضا:

همانند ممنوعیت موقت ، اینستاگرام ممکن است روز دقیق لغو ممنوعیت را به شما بگوید. معمولا این نوع اکشن بلاک ۲۴ ساعت دوام دارد. سپس، هر چه تعداد دفعات بیشتری قوانین را زیر پا بگذارید، ممنوعیت شما طولانی‌تر خواهد بود. در بدترین حالت، ممکن است برخی از حساب‌ها ۳۰ روز با اکشن بلاک مواجه شوند و در این مدت نتوانند از برخی ویژگی‌ها استفاده کنند و وظایف خاصی را انجام دهند.

۳- بلاک شدن بدون تاریخ انقضا:

این زمانی اتفاق می‌افتد که شما قوانین اینستاگرام را زیر پا بگذارید یا توسط بسیاری از کاربران ریپورت شوید.

چگونه بفهمیم اکشن بلاک شدیم در اینستاگرام

اکشن بلاک اینستاگرام شما را از انجام اقدامات تعاملی مانند فالو/آن‌فالو، نظر دادن، لایک کردن و حتی ارسال پیام‌های مستقیم باز می‌دارد. وقتی سعی می‌کنید هر یک از این‌ها را انجام دهید، یک پاپ‌آپ با عنوان «Action Block» دریافت می‌کنید. این یکی از شرایط وحشتناکی است که حساب‌های شما می‌توانند در آن قرار بگیرند، به این معنی است که اینستاگرام از تعامل و افزایش فالوور صفحه شما جلوگیری خواهد کرد.

رفع سریع اکشن بلاک در اینستاگرام

برای اینکه بتوانید از اکشن بلاک اینستاگرام خلاص شوید توصیه میشود موارد ذکر شده را انجام دهید.

• هنگام ارسال پست مراقب باشید موارد را پشت سر هم انتشار ندهید.
• از ربات‌های افزایش بازدید یا فالوور استفاده نکنید.
• حداقل ۲ روز از فعالیت در اینستاگرام خودداری کنید.
• از اینستاگرام بخواهید که مجدد اکانت شما را بازبینی کند.
• کامنت گذاشتن، لایک کردن و یا فالو کردن را پشت سرهم انجام ندهید.
• میتوانید برنامه اینستاگرام را حذف نصب کنید و مجدد برای نصب آن اقدام کنید.
• مهمترین اقدام برای رفع سریع اکشن بلاک اینستاگرام صبر کردن است.

رفع سریع بلاک کامنت در اینستاگرام

اینستاگرام معروف‌ترین و محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران است. علاوه بر سرگرمی، بسیاری از کاربران کسب و کارهای مختلفی را در این شبکه راه‌اندازی کرده‌اند. در این شبکه اجتماعی گاهی اوقات کاربران با عدم ارسال نظر دچار مشکل میشوند. در واقع پس از ارسال نظر، خطای Action Blocked به کاربر نمایش داده میشود. دلایل مختلفی برای مسدود شدن وجود دارد. یک کاربر ممکن است تعداد زیادی از پست‌ها را در مدت زمان کوتاهی لایک کرده باشد. چگونه در اینستاگرام پست بگذاریم که لایک های بیشتری بگیرد؟ فالو کردن و عدم فالو کردن تعداد زیادی از صفحات یکی دیگر از دلایل بلاک شدن کاربران اینستاگرام است. راه‌های مختلفی برای خلاص شدن از بلاک کامنت وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید میتوانید یکبار از اکانت خود خارج شوید و مجدد Login کنید. و یا پروفایل خود را کامل کنید.

رفع اکشن بلاک تاریخ‌دار

این بدترین شکل مسدود شدن است. از آنجایی که این نوع مسدود شدن تاریخ انقضا ندارد، ممکن است از چند ساعت تا دو هفته طول بکشد. برخی از روش‌های رفع انسداد می‌توانند به این نوع مسدود کردن کمک کنند، اما اگر بخواهید صبر کنید، ممکن است تا دو هفته طول بکشد.

متن برای رفع اکشن بلاک

درخواستی را به اینستاگرام ارسال کنید تا در صورت ظاهر شدن پیام مسدود شده بتوانید به صورت دستی حساب اینستاگرام خود را بررسی کنید. شما واقعاً باید این کار را انجام دهید. اینستاگرام در حال مبارزه با ربات‌ها است و هنگامی که درخواست بررسی دستی ارسال میکنید یا مشکلی را گزارش میدهید باید به اینستاگرام اطلاع دهید که یک ربات نیستید بلکه یک شخص هستید. اگر در ۱۲ ساعت اول رفع بلاک نشدید، دوباره پیام ارسال کنید.

نتیجه‌گیری

اگر هیچ یک از روش‌های بالا مفید نبود و نمی‌توانید اکانت اینستاگرام خود را رفع انسداد کنید، متأسفانه باید منتظر بمانید تا اینستاگرام شما را رفع انسداد کند. همانطور که قبلاً گفتیم، بلاک‌های اینستاگرام گاهی حاوی پیام هایی هستند که تاریخ انقضا را مشخص می‌کنند و گاهی اوقات چنین نیستند. این بلاک‌ها معمولا بین ۱۲ تا ۴۸ ساعت طول میکشد، اما گاهی اوقات تا دو هفته طول میکشد. اگر این اتفاق افتاد و نمی‌خواهید آنقدر منتظر بمانید، می‌توانید حساب دیگری ایجاد کنید تا زمانی که اکانت رفع انسداد شود. با رعایت الگوریتم های اینستاگرام رسیدن به اکسپلور اینستاگرام آسان میشود.

 

با طراحی اپلیکیشن اختصاصی به سمت آینده شتاب کنید.