تاکتیک‌ های بد سئو که به سایت شما ضربه میزند

تاکتیک‌ های بد سئو که به سایت شما ضربه میزند

اگر ایده نو و خوب برای شروع کار دارید و میخواهید کسب و کارتان راتوسعه دهید و نمیدانید چگونه در دنیای دیجیتال وارد شوید پیشنهاد میکنم این لینک را کلیک کنید.

همانطور که می‌دانید دنیای سئو و بهینه سازی روزبه‌روز در حال رشد می‌باشد و قوانین جدیدی وارد دنیای سئو شده و یا تغییراتی در دیگر قوانین به وجود می‌آید. برای قرار گرفتن در اولویت گوگل حتما باید سایت خود را به دست افراد متخصص سئوکار دهید تا با تجربه و دانشی که در اختیار دارند بتوانند بهترین‌ها را در سئو سایت شما به دور از تاکتیک‌های بد سئو که به سایت شما ضربه می‌زند را به کار ببرند و شاهد پیشرفت در طراحی وب سایت مربوط به کسب‌وکارتان باشید.

روش‌های غیرمناسبی که باعث ضربه زدن به سایت مربوطه می‌شود عبارتند از:

در اولویت قرار دادن ربات‌ها نسبت به افراد
یکی از تکنیک‌هایی که منجر به ضربه خوردن سایت شما می‌شود اولویت قرار دادن ربات نسبت به کاربران می‌باشد. گوگل تلاش می‌کند تا رضایت کاربران را جذب کند بنابراین شما باید با توجه به رضایت افراد طراحی سایت و سئو سایت خود را پیش ببرید که ناخوداگاه در نظر موتورهای جستجو نیز محبوب می‌شوید.

تحقیق نکردن در مورد کلمات کلیدی
یکی از اشتباهات رایج در سئو تحقیق نکردن در مورد کلمات کلیدی می‌باشد وبمستران باید بر روی انتخاب کلمات کلیدی تحقیق کنند که کدام کلمه از جستجوی بالایی برخوردار می‌باشد تا کلمات مناسبی را برگزینند. کلمات کلیدی اولین حرف را در بخش سئو می‌زند. اگر کلمات نا مناسبی را انتخاب کنید سایت شما را در نتایج جستجوی افراد نمایش نخواهد داد که باعث به هدر رفتن زحمات و هزینه شما می‌شود.

فرستادن بیش از حد ایمیل به کاربران
اگر می‌خواهید که لینک از سایت‌های دیگری دریافت کنید و برای این کار اقدام به فرستادن ایمیل به کاربران می‌کنید باید بگوییم که را بسیار اشتباهی را می‌روید. افراد دوست ندارند ایمیل‌های مزاحم زیادی را دریافت کنند بنابراین از فرستادن ایمیل به افراد خودداری کنید. تنها زمانی اقدام به این کار کنید که کاربران مورد نظر را شناخته باشید.

اقدام به برطرف نکردن مشکلات فنی
یکی از موارد تاثیرگذار در سئو مشکلات فنی می‌باشد زمانی که این مشکلات در سایت شما به وجود آید و شما آن را برطرف نکنید باعث به وجود آمدن دردسرهای بسیاری در سایت می‌شود مشکلاتی مانند وجود محتوای کپی شده داشتن سرعت پایین وجود لینک‌های شکسته، واکنش گرا نبودن سایت و…. که شما باید هر چند وقت یکبار آن‌ها را چک کنید.

ریسپانسیو نبودن سایت
مهمترین موردی که در سئو باید به آن توجه کنید نمایش دادن سایت در موبایل بدون هیچ مشکلی می‌باشد. روزبه‌روز به شمار کاربران موبایلی اضافه می‌شود پس شما باید به آن‌ها توجه کنید و سایت خود را حتما متناسب با دیگر نمایشگران طراحی کنید تا بدون هیچ مشکلی به راحتی نمایش داده شود. چرا که اگر سایت شما ریسپانسیو نباشد کاربران بسیاری را از دست خواهید داد همچنین رتبه منفی را در نظر گوگل خواهید گرفت.

سرعت پایین سایت
یکی دیگر از مواردی که در سئو سایت خود باید به آن توجه کنید داشتن سرعت بارگذاری بالایی می‌باشد. کاربران دوست دارند تا به سرعت به مواردی که می‌خواهند دست پیدا کنند بنابراین میخواهند تا با طراحی سایتی روبه‌رو شوند که از سرعت بالایی برخوردار باشد بنابراین سرعت سایت خود را چک کنید تا اگر مشکلی به وجود آمد سریعا اقدام به رفع آن کنید.

محتوای کپی شده
مورد دیگری که در سئو سایت شما تاثیر بسیار بدی را خواهد گذاشت وجود محتوای کپی شده و بی کیفیت در سایت شما می‌باشد افراد برای خواندن محتوای سایت و بالا بردن اطلاعات خود وارد طراحی وب سایت می‌شود اگر با محتوای بی‌کیفیت و کپی شده روبه‌رو شوند ذهنیت بدی را در ذهن آن‌ها به وجود می‌آورد. پس تلاش کنید تا محوای جدید و جالبی را به همراه تصاویر و ویدیوهای آموزشی تولید کنید.

بی توجه به سئو محلی
خیلی از افراد به دلیل آشنا نبودن با موضوع Local seo باعث می‌شود تا کاربران خود را از دست دهند اگر از سئو محلی استفاده نکنید باعث می‌شود تا کاربران محلی خود را از دست بدهید.

 

با طراحی اپلیکیشن اختصاصی به سمت آینده شتاب کنید.