Pogo sticking چیست؟

این سناریو را در نظر بگیرید: کاربر عبارتی را در گوگل جستجو می کند و گوگل در صفحه نتایج چندین لینک را به او نمایش می دهد، کاربر روی یکی از لینک ها کلیک می کند و وارد ان صفحه می شود اما این کلیک و آن سایت، نیاز کاربر را برآورده نمی کند و کاربر مجدد به صفحه نتایج برمی گردد و روی یک لینک دیگر کلیک می کند. این رفت و برگشت کاربر از صفحه نتایج گوگل به سایت های مختلف بدون تغییر عبارت مورد نظر را اصطلاحا Pogo sticking می گویند.

به عنوان مثال شما عبارت: “آموزش زبان برای کودکان” را در گوگل جستجو می کنید؛ و روی لینک اول کلیک می کنید، اما آن سایت اون چیزی نیست که شما می خواستید خوب طبیعی است که به صفحه نتایج برمی گردید و روی لینک های بعدی کلیک می کنید، و این کار ممکن است باز هم تکرار شود تا نهایتا شما به صفحه و سایتی هدایت شوید که نیاز شما برآورده شود و نتیجه آن چیزی باشد که شما می خواستید.

Pogo sticking چیست؟

اگر در فکر این هستید از تلفن همراه برای پیشرفت کسب و کارتان استفاده کنید و با یک طراحی اپلیکیشن حرفه ای ارتباطی موثر بین خود و مشتریان ایجاد کنید.پیشنهاد میکنیم این لینک را کلیک کنید.

 

این رفتار کاربر مثل بازی پوگو استیک است.
حال اگر کاربران زیادی همین رفتار را داشته باشند و بعد از کلیک روی نتیجه اول Pogo sticking انجام دهند، گوگل اینگونه آنالیز و نتیجه گیری می کند:

لینکی که در رتبه #۱ قرار داده ام، نیاز کاربرم را برطرف نکرده و قطعا او از این نتیجه ارائه شده ناراضی است، پس بهتر است که این لینک را در صفحه نتایج پایین تر نمایش دهم.

Pogo sticking چیست؟

 

اگر به دنبال شرکت طراحی سایت معتبر هستید ، پیشنهاد میکنیم ابتدا این لینک را کلیک نمایید.