New incognito حالت ناشناس مرورگر کروم چیست؟

New incognito یا حالت ناشناس

اگر ایده نو و خوب برای شروع کار دارید و میخواهید کسب و کارتان راتوسعه دهید و نمیدانید چگونه در دنیای دیجیتال وارد شوید پیشنهاد میکنم این لینک را کلیک کنید.

اگر نمی‌خواهید Google Chrome فعالیتتان را به خاطر بسپارد، می‌توانید وب را به‌طور خصوصی در حالت ناشناس مرور کنید. در حالت ناشناس، مرورگر هرگز پیشینه وب‌گردی ، کوکی‌ها، دانلود هیستوری‌های شما را ذخیره نخواهد کرد و به حساب‌های شما وارد نخواهد شد.

همانطور که می‌دانید مرورگرها به طور معمول تمام فعالیت‌های آنلاین شما را به خاطر می‌سپارند: آنچه که شما جستجو کرده اید، چه صفحاتی را بازدید کرده اید، چه ویدئوهایی را تماشا کرده اید، چه خریدهای آنلاینی را داشته اید و غیره. اما در حالت ناشناس، مرورگرها نمی‌توانند هیچ یک از این اطلاعات را ذخیره کنند. شما به راحتی می‌توانید حالت ناشناس را در مرورگر خود تغییر دهید.

حالت ناشناس کروم، حالتی مشابه Stealther در مرورگر فایرفاکس و یا private browsing در مرورگر سافاری مک می‌باشد که امکانی برای حفظ محیط شخصی کاربران ایجاد کرده است.

خوشبختانه قابلیت Incognito برای گوگل کروم در نسخه موبایل و کامپیوتر موجود بوده و به راحتی قابل فعال سازی است.

چگونه به پنجره new incognitoوارد شویم؟

جهت استفاده از این مد سه روش را به شما آموزش میدهیم

۱-شما می توانید با فشردن همزمان ۳ دکمه Ctrl + Shift + N یک پنجره جدید در New Incognito داشته باشید .

۲-برای باز نمودن یک لینک مورد نظر شما می توانید روی لینک مورد نظر کلیک راست نموده و گزینه Open Link In Incognito Window را انتخاب نمایید .

۳- ابتدا روی دکمه گوگل کروم در قسمت بالا سمت راست پنجره گوگل کروم کلیک کرده و سپس گزینه New Incognito Window  را فعال کنید .

مرور در حالت ناشناس فقط مانع از ذخیره اطلاعاتی که در گوگل کروم باز کرده اید میشود .

 

حالت ناشناس چه چیز هایی را از یاد می برد و فراموش می کند ؟

در حالت ناشناس مرورگر نمی تواند نام ورود به سیستم و رمز عبور را به یاد آورد و شما با خیال راحت می توانید به فیس بوک خود با سیستم دیگران وارد شوید . زمانی که شما مرورگر را می بندید و یا حتی از آن تب خارج شوید شما از سیستم خارج شوید و تا زمانی که دو مرتبه اطلاعات ورودی خود را وارد نکنید به فیس بوک وارد نخواهید شد . بنابر این شخص دیگری بعد از شما شانس این را ندارد که بتواند به فیس بوک شما وارد شود