چطور یک اپلیکیشن بسازیم ؟

در سال‌های اخیر و با رشد تکنولوژی، تلفن همراه به عنصری تاثیرگذار در زندگی همه تبدیل شده و با روی کار آمدن اپلیکیشن‌های مختلف موبایل، انجام بسیاری از کارها به راحتی قابل انجام شده است. با توجه به اهمیت اپلیکیشن‌های موبایل بسیاری از کسب و کارها بر آن شده‌اند تا بتوانند از این طریق نیز کاربران بیشتری جذب کنند. تمامی کسب و کارها با داشتن یک اپلیکیشن کاربردی می‌توانند ارتباط نزدیک‌تر و قوی‌تری با کاربران خود برقرار کنند. همچنین با طراحی اپلیکیشن می‌توان از تمامی رقبا سبقت گرفت و در عصر دیجیتال با قدرت بیشتری حضور داشت.

شرکت توسعه نرم افزار روناس از شرکت‌های پیشگام در زمینه طراحی و توسعه اپلیکیشن‌های تلفن همراه بوده که بدین منظور از آخرین فناوری‌های روز جهت ارائه هرچه بهتر اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کند.

 

طراحی اپلیکیشن قدرتمند موبایل

 

شرکت توسعه نرم افزار روناس با داشتن نیروهای متخصص و تجربه چندین ساله، ایده‌های شما را با

طراحی اپلیکیشن‌ کاربردی در انواع سیستم عامل اندروید (Android), آی او اس (iOS) و ویندوز موبایل تبدیل می‌کند.

طراحی اپلیکیشن موبایل راهی برای شروع یک استارت آپ موفق است. پس اگر شما هم به دنبال طراحی اپلیکیشن و راه اندازی استارت آپ هستید،

 نگران نباشید شرکت توسعه نرم افزار روناس کنار شماست فقط کافی است گوشی را بردارید با شماره  ۰۱۱۳۴۵۳۳۴۵۱ و یا ۰۱۱۹۱۰۱۱۰۲۰ تماس حاصل فرمایید، تا به صورت کاملا رایگان

از نحوه طراحی اپلیکیشن مشاوره دریافت کنید.

و یا از بخش چت آنلاین همین وب سایت یا شبکه های اجتماعی واتس آپ ،  تلگرام   یا پیام رسان ایتا مکاتبه کنید.

داشتن و طراحی اپلیکیشن برای رونق کسب و کار و افزایش مشتریان یک راه حل بسیار موثر است. همانطور که آگاه هستید میزان استفاده از تلفن های همراه به شکل قابل توجهی افزایش یافته و افراد به صورت روزانه با اپلیکیشن های متفاوت و مختلفی درگیر هستند. در هر حوزه ای که فعال هستید و یا به فکر ایجاد شغل جدید هستید، طراحی اپلیکیشن می تواند مسیر شما را هموارتر کند.

 از آنجا که در عصری زندگی می کنیم که تلفن های همراه بیشترین کارایی در زندگی روزمره ما دارند از این وسیله کاربردی می توان برای پیشرفت کسب و کار استفاده کرد و با یک طراحی اپلیکیشن حرفه ای ارتباطی موثر بین خود و مشتریان ایجاد کنید.
با سپری شدن زمان روش تبلیغات و ارتباط با مشتریان اکثر کسب و کارها از حالت سنتی خارج شده و پا در دنیای دیجیتال گذاشته است. بیشتر کسب و کارها همچون شرکت ها، فروشگاه ها و … با فعالیت در دنیای دیجیتال تغییرات بزرگی در درامد خود را تجربه کرده اند.
برخی از مشتریان با داشتن سایت و اپلیکیشن و برخی دیگر با ورود به شبکه های اجتماعی بسیار هوشمندانه روی کسب و کارشان سرمایه گذاری کرده اند. نکته‌ای که باید به ‌آن توجه داشته باشید، این است که هرچند امروز فعالیت در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند برای شما درامد زا باشد، اما حضور در شبکه‌های اجتماعی مانند خانه اجاره‌ای است! پس بهتر است از راه دیگری جای پایتان را در دنیای آنلاین تثبیت کنید؛ یکی از این روش‌ها، طراحی اپلیکیشن است.

ما در شرکت توسعه نرم افزار روناس قدم به قدم تا رسیدن به اهداف مشتریان با آن ها همراه هستیم ، شما در این مجموعه در ابتدا از مشاوره های رایگان بهره مند خواهید شد و به بررسی اهداف و راه حل ها و مسیر رسیدن به آن می پردازیم تا تمامی مراحل شفاف باشند تا شما با خیالی آسوده از طراحی اپلیکیشن موبایل وتمامی خدمات مجموعه  نرم افزار روناس بهره مند شوید.