چرا هر وب سایت تجاری به یک وبلاگ نیاز دارد؟

دلایل نیاز به وبلاگ برای وب سایت تجاری

اگر ایده نو و خوب برای شروع کار دارید و میخواهید کسب و کارتان راتوسعه دهید و نمیدانید چگونه در دنیای دیجیتال وارد شوید پیشنهاد میکنم این لینک را کلیک کنید.

 

افزایش ترافیک ارگانیک

وبلاگ ها، استراتژی جامع سئو برای افزایش ترافیک ارگانیک به سایت تان هستند. به ویژه اگر شما صفحات وب سایت خود را به طور مرتب با انتشار محتوای جدید، به روز کنید. موتورهای جستجو محتوای استاتیک را دوست ندارند. الگوریتم های موتورهای جستجو تمایل دارند، وب سایت های با محتویات جدید را به بالاترین رتبه برسانند و رتبه آن دسته از وب سایت هایی را که دارای محتوای نامناسب هستند، پایین می آورند. نوشتن درباره اخبار و رویدادهای جاری به شما کمک می کند، ترافیک ارگانیک بالاتر رود و افراد بیشتری به صفحات شما جذب شوند.

انعطاف پذیری

داشتن وب سایت تجاری به شما در نوشتن درباره موضوعات مختلف، انعطاف پذیری بیشتری می دهد. در حالی که پست های شما هنوز هم باید به وب سایت شما مرتبط باشند، اما همیشه می توانید موضوعات نوشته های خود را گسترش دهید. به عنوان مثال؛ اگر شما دارای فروشگاه اینترنتی لباس باشید، می توانید پست های وبلاگ تان را درباره رویدادهای مد یا لباس های افراد مشهور بنویسید.

جذب مخاطبین جدید

با راه اندازی یک وبلاگ، در حقیقت شما یک معدن طلای ارزشمند از محتوای مرتبط را ایجاد می کنید که با اشتراک گذاری این محتواها در سراسر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و… افراد بیشتری از حضور شما در دنیای وب آگاه می شوند و به نوعی شما را کشف می کنند. منتشر کردن پست ها یک راه عالی برای تقویت حضورتان در شبکه های اجتماعی است و مردم را ترغیب می کند تا به طور مرتب سایت شما را بررسی کنند و مطالب شما را بخوانند.

مشارکت کاربر

این انعطاف پذیری به شما فرصتی برای نوشتن در مورد موضوعات جذاب و یا بحث برانگیز را می دهد. این گونه محتواها، چیزهایی هستند که مردم بیشتر تمایل به خواندن شان دارند. همچنین خوانندگان محتوا تمایل دارند، محتوایی که می خوانند را از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند یا درباره آن نظر بدهند. یک وبلاگ فعال، توانایی تبدیل شدن به یک اجتماع پر رونق را دارد و می تواند مردم را به هم نزدیک تر کند.

بازخورد

نظراتی که در وبلاگ خود و یا در سراسر کانال های مختلف شبکه های اجتماعی تان دریافت می کنید، نه تنها قطعات ارزشمندی از محتوای تولید شده توسط کاربر هستند که موتورهای جستجو را دوست دارند؛ بلکه آن ها بازخورد خوبی را در مورد وب سایت شما، محصولات و خدمات و استراتژی بازاریابی شما ارائه می دهند. این یک روش بسیار کارآمد، برای اندازه گیری موفقیت شما و دانستن اینکه آیا شما در مسیر درست هستید یا نه، می باشد.

تصویر برند

زمانی که شما اخبار صنعت، مطالعات موردی و نتایج تحقیق را منتشر می کنید، شما به یک جایگاه خوب در صنعت خودتان می رسید. این بهترین راه برای افزایش و بهبود تصویر برند شماست و شما می توانید به عنوان رهبر یک صنعت و کارشناس معتبر در آن زمینه مطرح شوید. در این صورت افراد، به برند شما بیشتر اعتماد می کنند و احتمال اینکه محصول شما را بخرند یا از خدمات شما استفاده کنند و یا آن را به دیگران توصیه کنند، بالا می رود.

بازاریابی محتوا

کلمات به عنوان ابزار قدرتمند بازاریابی شناخته می شوند و می توانند یک بازدیدکننده معمولی را به یک مشتری تبدیل کنند و یا منجر به بازگشت مجدد مشتریان و وفادار سازی آن ها به برند تان شوند. تبلیغ و انتشار محتوای خود از طریق کانال های مختلف بازاریابی و شبکه های اجتماعی، یک راه عالی برای بیشتر دیده شدن در نظر مشتری است.

سخن آخر

به طور کلی، وبلاگ ها دیگر جز ابزار جانبی و فانتزی سایت ها نیستند. داشتن یک وبلاگ تبدیل به یک ضرورت شده است و همه وب سایت های شرکتی، تجاری، و… به یک وبلاگ نیاز دارند. وبلاگ ها ابزار مهمی هستند که می توانید برای بیشتر دیده شدن در فضای آنلاین استفاده کنید. از وبلاگ ها برای ایجاد آگاهی از برند، پیاده سازی استراتژی بازاریابی و بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) استفاده می شود. پس همین الان، ساخت وبلاگ برای کسب و کارتان را آغاز کنید!

 

اگر به دنبال شرکت طراحی سایت معتبر هستید ، پیشنهاد میکنیم ابتدا این لینک را کلیک نمایید.