گزارش Submit feedback

 با رفتن به صفحه ی کار وب مستر و با رجوع به برگه ی Submit Feedback کلیک بر روی آن می توانید محتوای خود را بررسی کنید البته منظورمان از بررسی این است که بوسیله ی این برگه می توان به صفحه ی راهنمای حقوقی بروید و به دلایل قانونی تغییرات محتوایی را درخواست کنید. گوگل با توجه به سیاست حفظ حریم خصوصی و شرایط خدمات خود از اطلاعاتی که در اختیار آن قرار می دهید برای رفع مشکلات فنی و بهبود خدمات خود استفاده خواهد کرد.

گزارش محتوا به دلایل قانونی

گوگل مطالب مناسب را جدی می گیرد. در حقیقت فرآیند مد نظر به این شکل صورت می گیرد که اگر محتوای یک محصول گوگل را مشاهده کردید که فکر می کنید این قانون یا حقوق شما را نقض می کند، این امکان را دارید تا به گوگل اطلاع بدهید. گوگل مطالب را بررسی می کند و اگر حقوقی را نقض کرده باشد مطالب مورد نظر را مسدود می کند، محدود می کند و یا از بین بردن دسترسی به آن را در نظر می گیرد. رفتارهایی مانند فیشینگ، خشونت یا محتوای صریح نیز ممکن است خط مشی های محصول ما را نقض کرده و واجد شرایط حذف از محصولات گوگل باشد.

حفاظت از اطلاعات

هدف گوگل ارائه قوی ترین ابزارهای امنیتی و حریم خصوصی در جهان است. امنیت و حریم خصوصی برای گوگل مهم است و سخت تلاش می کند تا آن ها را درست کند.
در واقع سیاست حفظ حریم خصوصی به شما کمک می کند تا درک کنید که گوگل چه اطلاعاتی را و چرا جمع آوری می کند و چگونه می توانید اطلاعات خود را بروز کنید، مدیریت کنید، صادر کنید و حذف کنید.
گوگل مجموعه ای از خدمات را ایجاد می کند که به تعداد زیادی از افراد کمک می کند تا روش های جدید جهان را کشف و تعامل کنند. خدمات شامل موارد زیر است:
• برنامه ها ، سایت ها و دستگاه های گوگل مانند جستجو، YouTube و Google Home
• سیستم عامل هایی مانند مرورگر Chrome و سیستم عامل Android
• محصولاتی که در برنامه ها و سایت های شخص ثالث ادغام شده اند ، مانند تبلیغات و Google Maps جاسازی شده

تا حالا شده به وب سایتی سر بزنید و برای یک لحظه فکر کنید کاش شما هم همچین وب سایتی داشتید؟ اگر این حس را تجربه کرده اید پیشنهاد میکنم روی این لینک را کلیک نمایید.

 

شفافیت

شفافیت یک ارزش اصلی در گوگل است. به عنوان بخشی از تلاش های گوگل برای شفاف ماندن، ممکن است یک نسخه از هر اخطار قانونی که دریافت می کند برای انتشار به پروژه لومن ارسال شود. Lumen یک پروژه تحقیقاتی مستقل است که توسط مرکز Berkman Klein برای اینترنت و جامعه در دانشکده حقوق هاروارد اداره می شود. پایگاه داده Lumen میلیون ها درخواست حذف محتوا را در خود جای داده است که به طور داوطلبانه توسط شرکت های مختلف از جمله گوگل به اشتراک گذاشته شده است و هدف آن تسهیل تحقیقات دانشگاهی و صنعتی در مورد در دسترس بودن محتوای آنلاین است. Lumen اطلاعات تماس شخصی ارسال کننده (مثلاً شماره تلفن ، ایمیل و آدرس) را ویرایش خواهد کرد.

درباره کنسول جستجو

ابزارها و گزارشاتی را برای اقدامات زیر ارائه می دهد:

۱- تأیید کنید که گوگل می تواند سایت شما را پیدا کند و به آن بپردازد.
۲-مشکلات نمایه سازی را برطرف کنید و مجدداً فهرست بندی کنید محتوای جدید یا به روز شده.
۳- مشاهده داده های ترافیک جستجوی گوگل برای سایت خود: هر چند وقت یک بار سایت شما در جستجوی گوگل ظاهر می شود، پرسش های جستجو سایت شما را نشان می دهد.
۴- هنگامی که گوگل با نمایه سازی، هرزنامه یا سایر موارد در سایت شما روبرو می شود، هشدارها را دریافت کنید.
۵- به شما نشان می دهد که کدام سایت ها به وب سایت شما پیوند دارند.

چه کسی باید از کنسول جستجو استفاده کند؟

تقریبا می توان گفت که همه ی افراد مبتدی و حرفه ای که در زمینه سئو سایت و طراحی سایت فعالیت می کنند.
صاحبان مشاغل: حتی اگر صاحب سایت هستید ولی با آن کار نمیکنید باید از کارکرد کنسول جستجو آگاه باشید، با اصول بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو آشنا شوید و بدانید چه ویژگی هایی در جستجوی گوگل وجود دارد.
متخصصان یا بازاریابان سئو: همانطور که کسی روی بازاریابی آنلاین تمرکز کرده است، کنسول جستجو به شما کمک می کند تا بازدید وب سایت خود را کنترل کنید، رتبه بندی خود را بهینه کنید و درباره ظاهر نتایج جستجوی سایت خود آگاهانه تصمیم بگیرید.
توسعه دهندگان وب: اگر در حال ایجاد نشانه گذاری و یا کد واقعی برای سایت خود هستید، کنسول جستجو به شما کمک می کند مسائل رایج با نشانه گذاری، از جمله خطاهای داده های ساخت یافته را کنترل و برطرف کنید.

با طراحی اپلیکیشن اختصاصی به سمت آینده شتاب کنید.