چگونه یک طراحی سایت خبری موفق داشته باشیم؟

سایت های خبری از جمله پربازدیدترین سایت های اینترنتی میباشند زیرا امروزه کاربران اطلاعات و اخبار مورد نیاز خود را از اینترنت دریافت میکنند و اکثر رسانه ها ی موجود دارای یک وبسایت میباشند . مهم نیست شما صاحب یک نشریه و روزنامه باشید زیرا علاوه بر ابزار های رسانه ای با داشتن یک وبسایت میتوانید مخاطبان جدیدی به خود جذب کنید.

ویژگی های یک سایت خبری به شرح زیر میباشد:

چگونه یک طراحی سایت خبری موفق داشته باشیم؟

تا حالا شده به وب سایتی سر بزنید و برای یک لحظه فکر کنید کاش شما هم همچین وب سایتی داشتید؟ اگر این حس را تجربه کرده اید پیشنهاد میکنم روی این لینک را کلیک نمایید.

 

داشتن یک لوگوی مناسب 

طراحی یک لوگو مرتبط با فعالیت و سایت شما میتواند یک شروع خوب باشد.

طراحی یک سایت ریسپانسیو

در هر لحظه تعداد کاربرانی که از تلفن همراه خود برای سرچ در اینترنت استفاده میکنند در حال افزایش است ، بنابراین داشتن سایتی که در صفحات موبایل بدون تغییر اندازه بارگذاری شود اهمیت بسیار زیادی دارد.

یک وب سایت خبری موفق باید دارای طراحی واکنش گرا (ریسپانسیو) باشد تا در انواع صفحه نمایش با اندازه های مختلف به درستی نمایش داده شود.

نحوه نمایش اطلاعات به کاربران 

در واقع بازدیدکننده سایت باید بتواند با کمترین زمان ممکن به اخبار مورد علاقه خود دست پیدا کند و اخبار مرتبط با موضوع  را مطالعه نماید. به همین دلیل سادگی چیدمان و دستیابی به اطلاعات بسیار مهم است.

سرعت لود شدن صفحات

به دلیل بازدید بالای سایت های خبری سرعت بارگذاری صفحات از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا کاربران از سایتی که

به کندی لود شود راضی نیستند و آن را ترک میکنند.

رعایت اصول سئو

به منظور قرار گرفتن در صفحات بالایی نتایج گوگل باید قوانین سئو را رعایت کنید. این کار باعث افزایش ترافیک و بازدید کننده شود.

ارائه اخبار جدید با فرمت های مختلف

برای داشتن یک وبسایت خبری موفق باید از اطلاعات و محتوای جدید و به روز استفاده کنید همچنین علاوه بر محتوای متنی باید از فرمت هایی مثل عکس و فیلم  و … نیز استفاده کنید.

 

اگر در فکر این هستید از تلفن همراه برای پیشرفت کسب و کارتان استفاده کنید و با یک طراحی اپلیکیشن حرفه ای ارتباطی موثر بین خود و مشتریان ایجاد کنید.پیشنهاد میکنیم این لینک را کلیک کنید.