چرا به طراحی سایت شخصی نیاز دارید؟

چرا به طراحی سایت شخصی نیاز دارید؟

میدونستی بخاطر نداشتن سایت، روزانه چقدر مشتری از دست میدید؟!!ا گر قصد گسترش کار خود را داشته و میخواهید یک وبسایت زیبا و کاربر پسند داشته باشد پیشنهاد میکنم این لینک را کلیک کنید

 

ایجاد مزیت رقابتی

مزیت رقابتی (competitive advantage) به حالتی گفته می‌شود که شما مزیتی را برای مشتریان یا کارفرمایان خود ایجاد کرده‌اید که رقیبان شما نتوانسته‌اند آن مزیت را ایجاد کنند.

یک وب‌سایت شخصی می‌تواند تحصیلات، مهارت‌ها، نمونه کارها، تجربه کاری، میزان تخصص و غیره را در یک نگاه به کاربران سایت نمایش دهد. شما با طراحی یک سایت شخصی می‌توانید نقاط قوت خود را تقویت کنید، مهارت‌های خود را به بهترین شکل ارائه دهید و کارفرما را قانع کنید که چرا باید شما را استخدام کند.

اگر رقیب شما تمام شرایط کارفرما را برآورده کند و دارای سابقه تحصیلی_کاری مشابه باشد، وب‌سایت شخصی یک عامل متمایز کننده بین شما و رقیبان است.

پیشنهاد می‌کنیم حتما نمونه کارها، تصاویری از نمونه کار، نظرات مشتریان و غیره را در سایت خود قرار دهید.

سایت شخصی به کارفرمایان کمک می‌کند شما را راحت‌تر پیدا کنند

اغلب شرکت‌ها یک پایگاه داده رزومه دارند یا از سایت‌های استخدامی برای یافتن کارمندان خود استفاده می‌کنند. برخی از کارفرمایان از موتورهای جستجوگر مثل گوگل برای یافتن کارمندان مورد نظر خود استفاده می‌کنند. این بدان معنی است که اگر شما یک وب‌سایت شخصی با دامنه‌ی منحصر به فرد خود، در حیطه تخصصتان داشته باشید کارفرمایان حتما به شما و وب سایت شما برخورد می‌کنند.

البته، باید در نظر داشته باشید که وقتی برای یک فرصت شغلی درخواست می‌کنید، کارفرما احتمالا نام شما را سرچ خواهند کرد. داشتن یک وب‌سایت با نام خودتان، رزومه آنلاین شما و نتایج جستجو نام شما در گوگل می‌تواند یک مصاحبه موفق را برای شما تضمین کند.

افزایش شانس شما برای یافتن شغل

همانطور که اشاره کردیم، داشتن یک وب‌سایت شخصی حرفه‌ای شما را از رقیبان متمایز می‌کند. توجه داشته باشی که لیست کردن مهارت‌هایتان کافی نیست. شما باید دقیقا درباره‌ی مهارت‌ها و نمونه کارهای خود توضیح دهید. همچنین وبلاگ سایت شما می‌تواند یک نمونه کار فوق العاده و نشان دهنده‌ی تخصص شما در حوزه‌ی کاریتان باشد.

شبکه‌سازی

داشتن یک وب‌سایت، افراد از سراسر جهان می‌توانند شما را بشناسند، شما را دنبال کنند و با شما تعامل داشته باشند. شما می‌توانید با شبکه‌سازی و ارتباطات جدید، چشم‌انداز شغلی بهتری داشته باشید.

وب‌سایت شخصی خلاقیت شما را شکوفا می‌کند

پس از راه‌اندازی یک وب‌سایت شخصی شما این فرصت را دارید که خلاقیت خود را به جریان بیندازید. شما آزادی عمل را دارید که تک تک جزئیات، المان‌های سایت، متن بیوگرافی، مقالات و ایده‌ای خود را خلاقانه سازماندهی کنید.

مدیریت سایت شخصی یک تمرین واقعی برای به چالش کشیدن خود و همینطور افزایش خلاقیت است.

وب‌سایت شخصی پویاتر از رزومه است

برای اینکه در نتایج موتورهای جستجو حضور داشته باشید باید به طور مداوم وب‌سایت خود را بروزرسانی کنید، مقالات جدید بنویسید، پروژه‌های جدید انجام دهید و مهارت‌های خود را افزایش دهید. پس وب‌سایت‌های شخصی بسیار پویاتر از رزومه‌های آنلاین یا کاغذی هستند. علاوه بر این شما نیاز به بازنویسی، طراحی جدید یا چاپ سایت خود ندارید، فقط باید آن را به روز کنید.

یک وب‌سایت شخصی به شما کمک می‌کند مهارت جدید کسب کنید

هنگامی که کار بر روی وب‌سایت شخصی خود را آغاز می‌کنید، باید طیف وسیعی از مهارت‌های جدید را بیاموزید.

  • شما باید بتوانید قسمت‌های مختلف سایت را تغییر داده تا ظاهری حرفه‌ای، کاربرپسند و شخصی‌سازی شده داشته باشد؛

  • باید راه‌های جدیدی را برای ساخت برند شخصی خود امتحان کنید؛

  • علاوه بر این باید یاد بگیرید چگونه محتوای کاربرپسند و مفید بنویسید؛

  • باید با طرز کار مورتوهای جستجوگر (سئو) آشنا شوید تا بتوانید رتبه‌های خوبی در نتایج جستجو کسب کنید؛

  • باید بتوانید با ارائه‌ی محتوا مورد نیاز مخاطب، آن‌ها را جذب کنید؛

  • باید یاد بگیرید که چطور در شبکه‌های اجتماعی بیشتر دیده شوید؛

  • و در نهایت با روش‌های بازاریابی محتوا و تبلیغ سایت خود آشنا شوید.

یادگیری این مهارت‌های جدید در هر حوزه‌ای که فعالیت می‌کنید برای شما معجزه خواهد کرد.

دلایل داشتن وب‌سایت شخصی را بررسی کردیم و احتمالا با خود فکر می‌کنید: ” می‌دونم که باید یک سایت شخصی داشت باشم، اما وقتی برنامه‌نویسی بلد نیستم چطور می‌تونم یک وب‌سایت شخصی ایجاد کنم؟”

نگران نباشید شرکت توسعه نرم افزار روناس اینجا هست تا به شما کمک کند تا به هدف خود برای داشتن  وبسایت زیبا و کاربر پسند برسید  و از فضای اینترنت به طور موثر و کارآمد برای تبلیغات کسب و کار و حرفه خود استفاده کنید برای رسیدن به این مقصود لطفا این لینک را کلیک نمایید.