چه فاکتورهایی باید در طراحی سایت شخصی مدنظرقرارگیرد؟

فاکتورهایی باید در طراحی سایت شخصی مدنظرقرارگیرد

تا حالا شده به وب سایتی سر بزنید و برای یک لحظه فکر کنید کاش شما هم همچین وب سایتی داشتید؟ اگر این حس را تجربه کرده اید پیشنهاد میکنم روی این لینک را کلیک نمایید.

ازجمله مواردی که سبب می‌شود سایت شما مخاطبین بیشتری داشته باشد، می‌توان به چندزبانه بودن سایت اشاره‌کرد. اگر نمی‌توانید مطالب سایت را با چند زبان انتشار دهید می‌توانید تنها زبان انگلیسی را به سایت خود بیفزایید. توجه کنید اگر بخواهید درطراحی سایت شخصی از هرزبانی استفاده کنید باید اصول سئو را در آن رعایت کنید. بدین ترتیب جز نتایج برتر سایت گوگل قرارمی‌گیرید و می‌توانید بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید.

اطلاعات تماس خود را در سایت قراردهید

اگر می‌خواهید کاربران سایت نیز با شما ارتباط داشته باشند، باید حتما مکان مشخصی را در سایت برای نمایش اطلاعات تماس قراردهید. امروزه بیشتر سایت‌هایی موردتوجه بازدیدکنندگان قرارمی‌گیرند که ارتباط دوطرفه‌ای با کاربران دارند.

امکان ثبت‌نظر و دیدگاه

شما به عنوان یک کاربر زمانی که یک مطلب را می‌خوانید، دوست دارید نظرات خود را در آن سایت منتشرکنید. حال اگر در طراحی سایت شخصی این ویژگی را قرارندهید، کاربران حس خوبی را درباره سایت شما نخواهندداشت.

نمونه کارهای خود را در سایت قراردهید

اگر می‌خواهید با استفاده از طراحی سایت شخصی کسب وکار خود را رونق بخشید، می‌توانید نمونه کارهای خود را نیز در سایت قراردهید. این کار سبب می‌شود تا کاربر بعد از مطالعه روزمه کاری شما و بررسی نمونه کارها اطمینان بیشتری برای ثبت سفارش از طریق سایت شما داشته باشند.

مزایای استفاده از سایت شخصی

 

افزایش دانش

مهم ترین عنصر هر سایت، محتوای درون ان است.اگر شما می‌خواهید خودتان محتوای سایت خود را بنویسید، این کار سبب می‌شود تا اطلاعات شما به مرورزمان بیشتر شود. هم چنین اگر نیازباشد محتوای جدیدی را در داخل سایت بارگذاری کنید که اطلاعات کافی درباره آن ندارید، مجبورید درباره آن مطلب اطلاعات کافی را کسب کنید تا بتوانید محتوای مناسبی را داخل سایت خود بارگذاری کنید.

بازاریابی اینترنتی

اگر شما کسب وکار خاصی دارید، می‌توانید با طراحی یک سایت شخصی نوعی بازاریابی انجام دهید و کسب وکارتان را رونق بخشید. برای مثال اگر شما در زمینه‌های مختلفی مانند طراحی، معماری، حسابداری و .. فعالیت می‌کنید، می‌توانید نمونه کارهای خود را در سایت قراردهید، هم چنین محتوایی مناسب حوزه تخصصی خود را نیز در سایت بارگذاری کنید. درنتیجه همه این مطالب می‌توانید مخاطبان بسیارزیادی را به خود جذب کنید و مشتریان خود را چندین برابر کنید.

برندسازی

امروزه دیگر بسیاری از افراد برای این که خدمات موردنظر خود را پیداکنند، تنها از جستجوهای اینترنتی بهره می برند. پس باطراحی سایت شخصی می‌توانید فعالیت خود را برای عموم کاربران آشکارکنید و بدین ترتیب به مرورزمان سایت شما به عنوان برند شما شناخته خواهدشد.

در طراحی سایت شخصی باید چه امکاناتی قراردهیم؟

  1. امکان ثبت نظر برای کاربران باید وجودداشته باشد

  2. مدیرسایت باید بتواند به بخش‌های مختلف سایت دسترسی داشته باشد.

  3. باید در مطالب سایت خود از لینک‌های مرتبط استفاده کنید.

  4. کلمات کلیدی مربوط به هرصفحه باید ثبت شود.

  5. قالب مناسبی را برای سایت طراحی کنید.

  6. عکس و محتوای جدید سایت را به خوبی مدیریت کنید.

  7. سایت قابلیت درج محتوای چندرسانه‌ای را داشته باشد.

  8. نمایش منوی سایت به صورت ستونی

  9. نمایش همه محصولات و خدمات

  10. نمایش نمونه کارهای قبلی شما

  11. امکان چندزبان بودن سایت.

برای داشتن وب سایت شخصی با طراحی کاملا حرفه ای  و تخصصی اینجا را کلیک نمایید