سه قدم برای ساخت صفحه درباره ما

اهمیت صفحه  درباره ی شما

 

اهمیت صفحه درباره ی شما

با طراحی اپلیکیشن اختصاصی به سمت آینده شتاب کنید.

صفحه درباره ما یا همان صفحه “About Us” یکی از صفحات مهم هر وب سایتی است. که اکثر وب سایت ها به آن توجه کافی نمی کنند و در واقع یکی از بی روح ترین صفحات هر وب سایت است. بیشتر وب سایت ها یا این صفحه را پر از مطالب طولانی و خسته کننده می کنند و یا به نوشتن یک نوشته ناقص و کوتاه بسنده می کنند. اما زمانی که بازدیدکننده به فکر خرید محصول یا خدمت از آن وب سایت می افتد آن وقت صفحه درباره ما اهمیت بیشتری پیدا می کند.
همیشه وقتی صحبت از سئو و بهینه سازی وب سایت می شود تمرکز ما بیشتر بر روی صفحات داخلی سایت و یا ارائه محصول بهتر قرار می گیرد و این امر باعث می شود نسبت به بقیه صفحات از جمله طراحی صفحه درباره ما غفلت کنیم. بی اهمیت بودن نسبت به همین صفحه باعث می شود تلاش های بازاریابی و سئو ما به نتیجه نرسد. در حالی که اگر می دانستیم اعتماد و شناخت مشتریان نسبت به شرکت ما از طریق همین صفحه درباره ما شکل می گیرد آنگاه به اهمیت آن پی برده و شروع به بهینه سازی این صفحه می کردیم.

 چگونه یک صفحه درباره ما  About عالی داشته باشیم ؟

۱- قوی شروع کنید

این مرحله برای این صفحه خاص منحصر به فرد نیست، اما اهمیت آن را کم نمی کند.
با صفحه About خود به عنوان کارت ویزیت رفتار کنید: مردم باید به محض دیدن آن مایل به یادگیری بیشتر باشند. صفحه شما باید چشم نواز و به یاد ماندنی باشد و بدون نیاز به پیمایش به پایین، در نگاه اول توجه را جلب کند.

گفتن داستان نام تجاری شما یک روش عالی برای به یاد ماندنی تر و قابل اعتماد تر کردن صفحه درباره شما است. شروع صفحه شما با یک فیلم سریع و جلب توجه احتمالاً بهترین ایده است زیرا ویدئو ثابت کرده است که بازدید کنندگان را ترغیب می کند تا کمی طولانی تر در یک صفحه بمانند. می توانید با استفاده از ویرایشگرهای ویدیویی مبتنی بر وب، یک فیلم کوتاه و حرفه ای را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید.

۲- برند خود را به اشخاص دیگر پیوند دهید

بازاریابان و وبلاگ نویسان با وجود این همه مطالب ناشی از گوگل در مورد عدم پیروی از لینک های خارجی یا حتی پیوند دادن به طور کلی، تمایل دارند یک چیز مهم را فراموش کنند: یک لینک تنها راه برای خزیدن وب است. پیوند دادن به سایر «نهادها» (به عنوان مثال برند ها، سازمان ها، مکان ها و غیره) بسیار مهم است: به گوگل کمک می کند تا جای شما را در پایگاه دانش خود بشناسد.
برای مثال شما می توانید به صفحات زیر ایجاد لینک و بک لینک نمایید:
⦁ جوایز حرفه ای شرکت شما
⦁ موارد کلیدی درباره ی شما
⦁ همایش هایی که شما در آن ها حضور داشتید
⦁ در  وبلاگ های شخصی، احساس راحتی کنید که به تحصیلات خود، شرکت های گذشته ای که برای آن ها کار کرده اید و موارد دیگر مراجعه کنید

۳- CTA خود را بگنجانید

بیشتر صفحه هایی که من تاکنون با آن ها روبرو شده ام با یک مسئله مشترک: معلوم نیست کاربران پس از فرود در آنجا قرار است چه کاری انجام دهند. با توجه به نقش صفحه در سفر خرید (ممکن است مشتریان از طریق آن وارد سایت شما شوند یا از آن به عنوان یک نقطه لمسی تحقیق نهایی استفاده کنند)، کمک به آن ها برای پیشبرد کانال تبدیل شما بسیار مهم است. بسته به ماهیت تجارت خود، یک CTA را در این زمینه قرار دهید:
⦁ درخواست نسخه ی نمایشی شخصی را انجام دهید
⦁ تماس با شما
⦁ کاتالوگ خود را بررسی کنید
⦁ برای دریافت بروشور یا خبرنامه خود، ایمیل آن ها را دریافت کنید

نکات و روش های مفید دیگر برای داشتن صفحه درباه ی ما

جدا از CTA های شما، روش های مفیدی برای آسانتر کردن صفحه درباره شما وجود دارد. این موارد عبارتند از:

Breadcrumb

هر کاری را انجام دهید، از صفحه About خود به عنوان یک صفحه فرود تجاری استفاده کنید، نه فقط یک منبع برای اطلاعات در مورد شغل خود. آن را به یک قیف تبدیل، تبدیل کنید و این شامل نظارت بر آن قیف است.

در وردپرس، می توانید هر پیوند یا دکمه را در صفحه درباره خود به عنوان رویدادی برای پیگیری با استفاده از افزونه Finteza تنظیم کنید. به این ترتیب، شما می توانید بگویید که کدام یک از این CTA ها مشتری بیشتری را وارد می کند و چه کسانی در حال تبدیل هستند. Finteza به شما امکان می دهد حواس خود را به قیف تبدیل خود بکشید و عملکرد آن را بر اساس منبع ترافیک، موقعیت مکانی کاربر و موارد دیگر آنالیز کنید.

شما کاملاً می توانید از Google Analytics برای تجزیه و تحلیل قیف تبدیل و سفرهای کاربر استفاده کنید، هنگامی که در صفحه About خود فرود آمد، اما به برخی تنظیمات نیاز دارد. برای کمک در مورد ویژگی های Google Analytics Attribution و Google Analytics Dimensions سفارشی بخوانید – هر دو منبع برای کشف بینش های بیشتر با Google Analytics، فراتر از آنچه معمولاً نظارت می کنید، مفید هستند.

Takeaways

ایجاد و بهینه سازی صفحه درباره شما یک ابتکار عمل نسبتاً کم است، به خصوص اگر آن را با سایر کارهای بازاریابی مقایسه کنید. با این وجود می تواند چندین تغییر مثبت ایجاد کند، مانند اعتماد بیشتر به برند شما و نرخ تبدیل بهتر.

شما باید با این صفحه به عنوان کارت ویزیت رفتار کنید: باید در یک لحظه احساس بسیار خوبی ایجاد کند. چیز جلب توجه و جذاب را در قسمت فوقانی – مثلاً یک معرفی سریع ویدیویی، یک برچسب یا یک عکس قرار دهید. استفاده از پیوندها، تجزیه و تحلیل معنایی و نشانه گذاری های ساختاری را در نظر بگیرید تا گوگل به شما کمک کند برند شما را با سایر موارد مرتبط کند و آن را در پایگاه دانش خود قرار دهد.

CTA ها را اضافه کنید تا بازدیدکنندگان صفحه شما را به دنبال قیف تبدیل شما سوق دهند. صفحه درباه ی ما اغلب یک مورد کم اهمیت و در عین حال بخش مهمی از سفرهای خرید مشتریان به حساب می آید، بنابراین مطمئن شوید که چگونه می خواهید آن ها را انجام دهید.

تا حالا شده به وب سایتی سر بزنید و برای یک لحظه فکر کنید کاش شما هم همچین وب سایتی داشتید؟ اگر این حس را تجربه کرده اید پیشنهاد میکنم روی این لینک را کلیک نمایید.