مزایای سئو در هر کسب و کاری

مزایای سئو در هر کسب و کاری

تا حالا شده به وب سایتی سر بزنید و برای یک لحظه فکر کنید کاش شما هم همچین وب سایتی داشتید؟ اگر این حس را تجربه کرده اید پیشنهاد میکنم روی این لینک را کلیک نمایید.

 

۱- استفاده ی چشمگیر کاربران از موتورهای جستجو

به طور کلی ۲ میلیون نفر کاربر به صورت آنلاین در اینترنت در حال جستجو هستند که ۹۳ درصد از این افراد فعالیت های آنلاینی خود را از موتوهای جستجو آغاز کرده اند، در هر ثانیه در حدود ۴۰۰۰۰ سرچ صورت می گیرد و این آمار در هفته به  ۳.۵ میلیون میرسد، این آمار نشان می دهد که موتور های جستجویی می تواند موقعیت های مناسبی برای پیشرفت کسب و کار شما فراهم آورد، از اصلی ترین مزایای سئو می توان به این موضوع اشاره کرد که مشتریان شما به طور حتم با اهداف مختلف از موتور های جستجو استفاده می کنند.

۲- سئو برای شما ترافیک به ارمغان خواهد آورد

باید گفت  ترافیکی که موتور های جستجو برای صاحبان مشاغل به ارمغان می آورد از بهترین نوع ترافیک می باشد، و دلیل این امر این است که افراد جواب سوال ها و نیاز های خود را در وب سایت های این افراد و به واسطه ی محتوای ایجاد شده در همان سایت پیدا خواهند کرد و در نتیجه ترافیک به سایت های مد نظر کشیده خواهد شد بدون اینکه صاحبان این سایت ها هزینه ی زیادی را صرف تبلیغات کنند و این دلیلی ست که سئو را به یک صنعت ۶۵ میلیارد دلاری تبدیل کرده است.

۳- ترافیک حاصل شده توسط سئو قابل بازگشت می باشد

ترافیکی که سئو سبب می شود نسبت به تمام منابع ترافیکی دارای ازرش بالاتری است چرا که این ترافیک قابل بازگشت است و با بالا رفتن رتبه ی شما در موتور های جستجو میزان بیشتری ترافیک به سایت شما باز خواهند گشت.

۴- سئو می تواند به بالا رفتن فروش و ارائه ی خدمات شما کمک کند

مزایای سئو انقدر زیاد است که باید متذکر شد که سئو افسانه نیست، فروش و ارائه ی خدمات در سایت ها  بدون شک به سئوی مورد استفاده در همان سایت وابسته است از این رو میتوان گفت که موفقیت شما در دنیای اینترنت رابطه ی مستقیم با سئو دارد و این موفقیت در طی مدتی خاص به وضوح دیده خواهد شد، تنها لازم است نسبت به استراتژی های سئو آشنا بود.

۵- سئو می تواند هزینه های مربوط به تبلیغات را کاهش دهد

یکی از مهم ترین فوایدی که سئو دارد این است که سئو رایگان می باشد و به دست آوردن مشتری از طریق سئو به نسبت تبلیغات هزینه ی به مراتب کمتری دارد، تنها هزینه ای که سئو می تواند داشته باشد هزینه ی استخدام یک تیم ماهر سئو و مشاوره سئو می باشد که نسبت به الگوریتم های گوگل و همچنین کد های وب سایت آشنا باشد و بتواند سبب رتبه بندی بهتر سایت شما شود و از تمام منافع سئو برای سایت شما بهره گیرد.

۶- کاهش هزینه ی تبلیغات با استفاده از سئو

با داشتن سئوی قوی نیازی به تبلیغ نخواهید داشت شما می توانید برای افزایش بازدید وب سایت بدون هزینه کردن برای تبلیغات کلیکی برای سایت خود ترافیک جذب کنید و در نتیجه ی هزینه ی تبلیغات خود را در زمینه های دیگر استفاده نمایید.

۷- سئو هیچ وقت نخواهد خوابید

می توان مدعی بود که سئو یک فعالیت ۲۴ ساعته است و زمانی برای استراحت ندارد که می توان به این موضوع به عنوان یکی از اصلی ترین مزایای سئو اشاره کرد و در حقیقت افراد در همه ی ساعات شبانه روز می توانند اقداماتی را انجام دهند که سبب بالا رفتن رتبه ی آنها در گوگل شود، زمانی که رتبه بندی یک سایت در گوگل انجام شود بیزینس مربوط به آن سایت فارق از این که چه ساعتی از شبانه روز است و آیا افراد در آن ساعت خواب هستند و یا بیدار رو به ارتقا خواهد رفت.

۸- سئو می تواند برای کسب و کار ها اعتبار و اعتماد ایجاد کند

مردم به سئو اعتماد دارند و این اعتماد در حدی ست که تمام سوالات روزانه و احتیاجات خود را با گوگل در میان می گذارند در نتیجه سئو حرفه ای سایت در گوگل می تواند اعتبار و اطمینان به ارمغان آورد. درحقیقت ۳۷ درصد از کلیک های موجود در موتور های جستجو در اولین پیشنهادات گوگل اتفاق می افتد، که توجه به این امر می تواند برای شما مفید واقع شود.

۹- سئو یک استراتژی بلند مدت است

سئو یک استراتژی بلند مدت است و ارتقای رتبه ی شما می تواند بین ۶ تا ۱۲ ماه زمان ببرد، لازم به ذکر است که تنزل رتبه بندی نیز به زمان نیاز دارد، تنها دلیلی که می تواند باعث پایین آمدن رتبه ی شما شود تغییر الگوریتم های سئو و پیشرفت رقبای شما در سئو است.

۱۰- سئو می تواند سبب افزایش دانش و اطلاعات کاربران و مشتریان شود

مشتریان شما از موتور های جستجو به عنوان یک منبع برای تحقیقات خود استفاده می کنند آنها از آنچه در نتیجه ی جستجو ی خود به دست می آوردند به جمع بندی هایی می رسند، رتبه بندی بالا توسط گوگل سبب می شود که شما به مشتریان خود اطلاعات و دانش لازم را بدهید که این امر به صورت غیر مستقیم سبب می شود کاربران به شما اعتماد کنند و روز به روز به اعتبار سایت مورد نظر افزوده شود.

۱۱- سئو می تواند باعث شود مشتریان از شما خرید نمایند

سئو به صورت مستقیم و منحصرانه بر تصمیم خرید کاربران تاثیر می گذارد و دلیل این امر همان اعتمادی است که در مورد قبلی به طور کامل توضیح دادیم، کاربران هنگامی که به سایت شما اعتماد کنند نسبت به خرید محصولات و یا استفاده از خدمات سایت هم اقدام خواهند کرد.

۱۲- شناخت برند شما به واسطه ی سئو

سئو کمک می کند که افراد مختلف برند شما را بشناسند و مطالبی که شما در سایت خود به اشتراک گذاشته اید می تواند موجب افزایش آگاهی در میان افراد و کاربران شود چراکه نمی توان از تمامی کاربران انتظار داشت که به محض ورود به سایت ها و یا وب سایت ها مشتری آنها شده و اقدام به خرید نمایند، اما اطلاع از اینکه در سایت چه محصولی برای عرضه قرار گرفته است می تواند باعث شود که این افراد در آینده ی نزدیک مشتری همان سایت ها شوند، بدون شک این امر می تواند از مهم ترین مزایای سئو باشد.

۱۳- افزایش تعداد مشتری

مادامی که در حال معرفی کالا و یا خدماتی به کاربران خود هستید سئو تلاش می کند که کاربر مدت زمان بیشتری در وب سایت وقت بگذراند هرچه کاربران بیشتر برند شما را مشاهده نمایند احتمال اینکه از شما خرید کنند بیشتر خواهد شد.

۱۴- افزایش کلیک کاربران با بهره گیری از سئو در مقایسه با تبلیغات کلیکی

استفاده از سئو ی ارگانیک می تواند تا ۹۰ درصد به افزایش کلیک بی انجامد، بیشتر کاربران گوگل از پرداخت برای تبلیغات اجتناب می نمایند و دلیل این امر آن است که افراد به الگوریتم های سئو اطمینان دارند. باید دانست که سرمایه گذاری در مبحث سئو نسبت به سرمایه گذاری در تبلیغات به مراتب مفید تر واقع خواهد شد.

۱۵- ارجاع کاربران به سایت شما

از دیگر مزایای سئو می توان به این امر اشاره کرد که سئو می تواند سبب افزایش ارجاع کاربران به وب سایت شما شود، این میزان ارجاع از موتور های جستجو حاصل می شود و این امکان وجود دارد که کاربران افرادی دیگر را به بازدید از سایت شما دعوت نمایند، یک سئوی قوی می تواند باعث شود که میزان بیشتری از کاربران به سایت شما ارجاع داده شوند.

۱۶- سئو قابل اندازه گیری است

در سئو شما می توانید تبادلات و منبع تبادلات را اندازه گیری نمایید شما همچنین قادر هستید به اندازه گیری پیشرفت ها در وب سایت و رتبه بندی و ترافیک های ارگانیک بپردازید. با استفاده از ابزارهای  درست و مرتبط و همچنین بهره گیری از متخصصین سئو شما می توانید به راحتی دریابید که چه کلمات کلیدی می تواند برای شما با ارزش تر باشد و نتایج بهتری برای شما داشته باشد .

۱۷- سئو در خرید آفلاین تاثیر گذار می باشد

آیا مشتریان شما قبل از اینکه به صورت حضوری از فروشگاه شما بازدید نمایند به سرچ آنلاین شما و محصولات و خدمات شما می پردازند؟

قطعا همین طور است و این جستجو آنلاین مشتریان می تواند سبب خرید آفلاین این مشتریان شود.

۱۸- سئو مقرون به صرفه تر از تبلیغات می باشد

کاملا مشخص است که استفاده از سئو به جای تبلیغات مقرون به صرفه می باشد، درموقعیت هایی که می توان یا بهره گیری از سئو، ترافیک ارگانیک برای سایت فراهم کرد چرا باید هزینه ی بالایی برای تبلیغات در نظر گرفته شود؟ تا زمانی که شما در موتور های جستجو رتبه بندی بالایی داشته باشید نیازی نیست که برای تبلیغات کلیکی هزینه ای در نظر گیرید.

۱۹- رقیبان شما از سئو برای پیشرفت خود استفاده می کنند

مشتریان شما جستجو در اینترنت را با سرچ در موتور های جستجو آغاز می نمایند و برای تمام رقیبان شما این امر اثبات شده است که موتور های جستجو می تواند در موفقیت آنها به طور مستقیم تاثیر گذار باشد و تقریبا در حدود ۶۱ درصد از افرادی که صاحبان مشاغل هستند اعلام داشته اند که بهینه سازی وب سایت آنها جز اولویت ها برای آنها ست، در نتیجه باید بدانید که اگر شما در کسب و کار خود از سئو استفاده نمی کنید این امکان وجود دارد که به زودی شما از دنیای تجارت به طور کامل حذف شوید.

۲۰- رقابت کسب و کار های کوچک با کمپانی های بزرگ با تکیه بر سئو

اگر شما یک کسب و کار کوچک را اداره می کنید بدیهی ست که رقابت با کمپانی های بزرگ در AdWords برای شما دغدغه ایجاد نماید، اما خوشبختانه باید دانست که استفاده از استراتژی های سئو می تواند مفید تر از تبلیغاتی که در کمپانی های بزرگ صورت می گیرد واقع شود و به بالا رفتن رتبه ی شما در گوگل کمک نماید، در نتیجه افرادی که کسب و کارها و فروشگاه های کوچک دارند و با بهره گرفتن از سئو سایت فروشگاهی می توانند به راحتی به رقابت با رقبای بزرگ خود بپردازند.

۲۱- مزیت های حضور شما در پیشنهادات اولیه ی سئو

سعی کنید اولین پیشنهاد گوگل باشید، درصورتی که رتبه ی شما اولین پیشنهاد نشان داده شده به کاربر باشد در نتیجه کاربرانی که در حال جستجوی یک محصول هستند به طورمستقیم به سمت سایت شما هدایت می شوند و دیگر نیازی نیست از وجود هزاران رقیب دیگر شما مطلع شوند. در حدود ۷۵ درصد از کاربران گوگل به هنگام سرچ تنها صفحه ی اول پیشنهادات را مشاهده می کنند و حتی به صفحه ی دوم پیشنهادات مراجعه نخواهند کرد.

۲۲- سئو می تواند شما را به بازارهای جدید معرفی نماید

به محض بهینه سازی یک سایت افراد قادر خواهند بود که کسب و کار خود را در بازارهای متنوع دیگر گسترش دهند و کلمات کلیدی آنها را هدف قرار دهند. کلمه ی کلیدی که شما در مقالات موجود در سایت خود از آنها استفاده می کنید باید بتواند نشانی از سرویسی که شما درحال ارائه ی آن هستید برای کاربران باشد. به طور کلی باید دانست که موتور های جستجو قادرند نحوه ی کسب و کار شما را گسترش دهند.

اگر به دنبال شرکت طراحی سایت معتبر هستید ، پیشنهاد میکنیم ابتدا این لینک را کلیک نمایید.