طراحی سایت شرکتی

سایت شرکتی چیست؟

 

طراحی سایت شرکتی

اگر به دنبال یک روش تبلیغاتی موثر در فضای اینترنت هستید، پیشنهاد ما به شما طراحی سایت برای شرکت یا کسب و کارتان است ،برای رسیدن به این مهم این لینک را کلیک نمایید.

اگر بخواهیم سایت شرکتی را به صورت کلی تعریف نماییم، باید بگوییم که در واقع یک پلتفرم در فضای اینترنت است که شما به راحتی می توانید محصولات و خدمات خود را در آن معرفی کنید و در مواردی اقدام به فروش آن ها کنید. همچنین به آسانی قادر به بروز رسانی اطلاعات مشتریان در مورد خدمات و محصولات خود خواهید بود.

امروزه تمام شرکت هایی که با عموم مردم سر و کار دارند، نیاز به یک وبسایت دارند تا برند و محصول خود را معرفی نمایند. افراد با مراجعه به سایت شرکتی می توانند تمام اطلاعات مورد نیاز درباره شرکت ها و واحدهای تجاری را به دست آورند.

ساخت سایت شرکتی موجب می شود شرکت و خدمات شما، در محدوده جغرافیایی وسیع تری معرفی گردد و از سایت شرکتی می توان به عنوان یک تبلیغ ماندگار و طولانی استفاده کرد. در سایت های شرکتی امکان به روز رسانی اطلاعات، محصولات، خدمات و سرویس ها، به مراتب آسان تر،کم هزینه تر و سریع تر از سایر روش های معرفی محصول است.

در حال حاضر تمامی کارخانجات و کارگاه های معتبر نیز، یک وبسایت مربوط به برند خود را تهیه نموده اند. شما با طراحی وب سایت مخصوص کارخانه، کارگاه یا واحد تولیدی خود و نمایش محصولات، قیمت‌های مخصوص هر محصول، محتویات درون محصولات و دیگر اطلاعات، می‌توانید با تمامی تولید کنندگان هم صنف خود رقابت کنید.

مزایا ی طراحی سایت شرکتی چیست؟

۱- ارائه خدمات بدون محدودیت زمانی و مکانی

 طراحی وبسایت شرکتی مزایا فراوانی برای کسب و کار شما دارد. یکی از این مزایا این است که مشتریان بیشتری از سراسر نقاط کشور به صورت شبانه روزی از وب سایت شما دیدن خواهند کرد و هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی برای مشتریان وجود نخواهد داشت.

۲- افزایش اعتبار برند

داشتن یک وبسایت خوب با طراحی حرفه ای، اعتبار خاصی برای کسب و کار شما فراهم می کند. اگر محتوای سایت شما به بهترین شکل نوشته شده باشد باعث می شود مشتریان، وبسایت شما را دقیق تر بررسی کنند و بیشتر به دنبال کسب اطلاعات در مورد خدمات و محصولات شما باشند. اگر شما شرکت خود را به فضای مجازی نبرید و در فضای اینترنت حضور نداشته باشید، راه را برای رقیبان خود هموار می کنید و کسب و کارتان را به آن ها هدیه می دهید!

۳- پاسخگویی بهتر به نیاز مشتریان

شما با طراحی سایت شرکتی این امکان را برای مشتریان خود فراهم می کنید که راحت تر با شما در ارتباط باشند و لازم به حضور فیزیکی آن ها در شرکت نباشد. شما می توانید وب سایت خود را با توجه به نیاز مشتریان طراحی کنید و مشتریان بسیاری را به سمت سایتتان جذب نمایید.

۴- کاهش هزینه های تبلیغات چاپی

همچنین طراحی سایت شرکتی برای شما بسیار مقرون به صرفه است، زیرا به راحتی می توانید تغییرات لازم را بدون پرداخت هزینه در سایت خود اعمال کنید. در صورتی که اگر وبسایت نداشته باشید باید برای تغییر محتوای رسانه چاپی، زمان و هزینه های مادی زیادی صرف نمایید.

یک سایت با طراحی خوب و محتوای هدفمند می تواند تا حد زیادی مکمل تبلیغات چاپی باشد. همچنین مشتریان شما می توانند از طریق وبسایت شما، کاتالوگ، تصاویر و یا ویدئو های شما را تماشا کنند.

۵- افزایش فروش و درآمد

با طراحی سایت شرکتی، فرصت های بازاریابی و تبلیغات نیز برای شما فراهم می شود و فروش محصولات و خدمات در هر زمان و در هر مکان برای افراد ایجاد می شود. شما با ساخت سایت شرکتی یک عرصه عالی را برای فروش محصولات و عرضه خدمات ارائه می کنید و بازار هدف گسترده تری را ایجاد می کنید.

امکانات سایت شرکتی

در این بخش امکاناتی که در طراحی وب سایت شرکتی به کار برده می شود را برای شما قرار داده ایم تا بهتر با این امکانات آشنا شوید. یک وب سایت شرکتی به طور استاندارد شامل امکانات زیر می باشد:

طراحی سایت شرکتی

اگر در فکر این هستید از تلفن همراه برای پیشرفت کسب و کارتان استفاده کنید و با یک طراحی اپلیکیشن حرفه ای ارتباطی موثر بین خود و مشتریان ایجاد کنید.پیشنهاد میکنیم این لینک را کلیک کنید.

۱- صفحه اصلی: این صفحه نمایی کلی از وبسایت شما است و بیانگر محصولات و خدمات شما می باشد تا مخاطب با یک نگاه اجمالی متوجه نوع فعالیت شما شود. این صفحه باید بسیار هوشمندانه طراحی شود و شلوغ و خسته کننده نباشد.

۲- صفحه ی خدمات: خدمات ارائه شده توسط شرکت در این بخش قرار می گیرد و بازدید کنندگان می توانند از این خدمات بهره مند گردند.

۳- صفحه ی محصولات: در این قسمت نمونه محصولات شرکت و گارانتی آن ها در صورت وجود، قرار می گیرد. همچنین به چگونگی ساخت و ویژگی های محصول نیز اشاره می شود.

۴- مقالات: در این قسمت مقالات مرتبط با شرکت خود را باید قرار دهید. برای نوشتن مقالات باید چند نکته را در نظر بگیرید. اولین نکته این است که مقالات شما باید جذاب باشد و زیاد طولانی و خسته کننده نباشد و بازدید کننده سایت را به خواندن ادامه مقاله ترغیب کند. دومین نکته که بسیار مهم و حائز اهمیت است، این است که مقالات شما باید منطبق بر پایه اصول سئو باشد و از نگارش درستی برخوردار باشند.

۵- تماس با ما: در طراحی سایت شرکتی مهم ترین و اصلی ترین بخش برای ارتباط با مخاطبان و بازدیدکنندگان، صفحه ی تماس با ما است. اهمیت این بخش بسیار بالاست و این کار نیاز به مهارت و تجربه کافی دارد. این صفحه دارای اطلاعاتی نظیر آدرس دفتر مرکزی، آدرس شرکت، دورنگار، شماره تماس و ایمیل می باشد که بازدیدکنندگان با استفاده از آن ها می توانند با شما ارتباط برقرار کنند. طراحی این قسمت باید به گونه ای باشد که مخاطبان در کمترین زمان و به راحتی  بتوانند با شما در ارتباط باشند.

۶- درباره ما: در این بخش به معرفی شرکت و نحوه عملکرد آن پرداخته می شود و برای شناخت بیشتر کاربران از سایت در نظر گرفته می شود.  اگر می خواهید بازدیدکننده سایت به مشتری شما تبدیل شود باید به این قسمت توجه ویژه ای داشته باشید و شرکت خود را به درستی معرفی نمایید. توجه داشته باشید که نیازی نیست در این بخش از متن های طولانی استفاده کنید، زیرا باعث خستگی افراد می شود همچنین متن شما نباید خیلی کوتاه و مختصر باشد چون ممکن است اعتبار شرکت شما را زیر سوال ببرد.  ادبیات مناسب در صفحه درباره ما می تواند موجب ایجاد شناخت نسبی و اعتماد در مشتریان شما گردد.

۷- گالری تصاویر: برای معرفی بهتر خدمات شرکت، در این بخش باید تصاویر متفاوت از محصولات و سرویس های شما قرار بگیرد تا بازدیدکنندگان جذب سایت شما شوند. این تصاویر در طراحی سایت شرکتی شامل تصاویر همکاران، بخشهای مختلف شرکت، تندیس ها و… نیز می شود.

۸- سوالات متداول: در این قسمت سوالات احتمالی مشتریان به همراه پاسخ قرار می گیرد همچنین امکان درج سوالات کاربران نیز فراهم می شود این قسمت در طراحی سایت شرکتی بسیار حائز اهمیت است، زیرا باعث می شود مشتریان اعتماد لازم را به کسب و کار شما پیدا کنند. همچنین می توانید از پرسش کاربران ایده گرفته و به تولید محتوای جدید بپردازید و می توانید به مخاطبین خود کمک کنید و آن ها را درگیر برند خود کنید. حتی می توانید با استفاده از این بخش، میزان رضایت مشتریان و کیفیت خدمات و محصولات خود را بسنجید.

۹- مشاوره رایگان: این قسمت برای راهنمایی دقیق تر بازدیدکنندگان در نظر گرفته می شود. افراد با استفاده از این قسمت می توانند با کارشناسان سایت ارتباط برقرار کرده و پاسخ سوالات خود را به خوبی دریافت نمایند. هر وبسایت خوب و موفقی باید دارای مشاوره رایگان باشد و همیشه آماده پاسخ گویی به نیاز افراد باشد.

معتبرترین شرکت طراحی سایت شرکتی

اگر هدف شما از طراحی سایت شرکتی ورود به عرصه رقابت با وبسایت ها و شرکت های رقیب که فعالیتی مشابه شما دارند است، حتما طراحی وب سایت شرکتی اختصاصی لازمه موفقیت کار شماست. در پروژه های طراحی سایت شرک توسعه نرم افزار روناس، علاوه بر زیبایی نمای بصری و گرافیکی وبسایت در طرح های اختصاصی،  نیاز و سلیقه شما در دیزاین لحاظ شده و همچنین اصول اولیه افزایش رتبه وب سایت و سئو نیز بر اساس نوع فعالیت شما به نحو شایسته ای در نرم افزار و سایت طراحی شده پیاده سازی می‌شود. علاوه بر آن امکانات خاص مد نظر شما در طراحی سایت شرکت با انتخاب طراحی وب سایت اختصاصی قابلیت توسعه بیشتری خواهد داشت.

اگر به دنبال یک روش تبلیغاتی موثر در فضای اینترنت هستید، پیشنهاد ما به شما طراحی سایت برای شرکت یا کسب و کارتان است ،برای رسیدن به این مهم این لینک را کلیک نمایید.