نرم افزار موبایل مناقصه و مزایده

شرکت روناس آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان طراحی اپلیکیشن اندروید در تمام شهرستان ها می باشد.

 نرم‌افزار مناقصه و مزایده ایران تندر یکی از نرم‌افزارهای کاربردی جهت مدیریت مناقصات و مزایدات محسوب می‌شود. این نرم‌افزار می‌تواند اطلاعات مزایده و مناقصه را جمع‌آوری کرده و سپس جهت دسترسی تمام کاربران در گروه‌های از پیش تعیین‌شده ثبت و سپس آگهی مناقصه را برای کاربران ارسال کند. حتماً تا به حال آگهی‌های مزایده و مناقصه را در روزنامه‌های کثیرالانتشار مشاهده کردید. مناقصه فرآیندی است که در آن افراد یا شرکت‌ها جهت به دست آوردن یک کالا یا خدمت با هم رقابت می‌کنند و در آخر شخصی امتیاز انجام آن را کسب می‌کند که کمترین قیمت را پیشنهاد کرده باشد. فرآیند مزایده برعکس مناقصه است و شخص یا شرکتی که بیشترین قیمت را پیشنهاد دهد، می‌تواند خدمات یا کالا را دریافت کند. در واقع برای اینکه خریداران بتوانند به اطلاعات و شرایط جلسه مناقصات و مزایدات دسترسی داشته باشند، نیازمند به نرم‌افزار مناقصه و مزایده است.

نرم افزار موبایل مناقصه و مزایده

شرکت‌ها و سازمان‌ها برای تحقق بخشیدن به اهداف و بهره بردن از فرصت‌های خوب تجاری، باید اطلاعاتی درباره معاملات مناقصه و مزایده در زمینه‌های مختلف داشته باشند. از این رو استفاده از نرم‌افزار مناقصه و مزایده بسیار اهمیت دارد. نرم‌افزار مناقصه و مزایده ایران تندر با استفاده از بروزترین تکنولوژی دنیا طراحی شده و هدف آن مدیرت، ثبت و نگهداری اطلاعات شرکت‌کنندگان و متقاضیان است. شرکت‌ها و سازمان‌ها با استفاده از نرم‌افزار مناقصه و مزایده ایران تندرمی‌توانند خیلی سریع به اطلاعات مناقصات و مزایدات و هم‌چنین سابقه شرکت از نظر کیفیت انجام کار دسترسی پیدا کرده و هم‌چنین به آن‌ها برای تصمیم‌گیری صحیح برای شرکت در این جلسات کمک می‌کند. نرم‌افزار مناقصه و مزایده ایران تندر این قابلیت را برای شرکت‌ها و سازمان‌ها فراهم می‌کند که از معاملات مناقصات و مزایدات که به‌صورت عمومی برگزار می‌شود، اطلاع پیدا کرده و بتوانند با توجه به نیاز، نوع فعالیت و همچنین تأیید اعضاء ذی‌نفع سازمان در جلسات شرکت کنند. به علاوه امکان ثبت اطلاعات جهت شرکت در معاملات مناقصه و مزایده وجود دارد.

شرکت توسعه نرم افزاری روناس با بیش از یک دهه تجربه در زمینه طراحی اندروید  افتخار میکند تا تحول شگرفی در کسب و کارشما ایجاد نماید.