تغییر ساعت پشتیبانی تلفنی

ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو و خجسته اعیاد شعبانیه، به اطلاع مشتریان محترم می رساند ساعت پشتیبانی شرکت در نیمه اول سال ۱۳۹۸، از تاریخ ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ به شرح زیر می باشد:

 

ساعت پشتیبانی از طریق پاسخگویی با تلفن

صبح ها در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۳:۰۰ و

عصرها در روزهای شنبه تا چهارشنبه ۱۶:۳۰ الی ۲۰:۳۰ می باشد.

 

ساعت پشتیبانی از طریق پاسخگویی با تیکیت 

همه روزه حتی روزهای تعطیل صبح ها از ساعت ۰۹:۳۰ الی ۱۳:۰۰ و عصرها ۱۶:۰۰ الی ۲۱:۳۰ می باشد.

لازم به یادآوری است ارسال درخواست پشتیانی از طریق سامانه پشتیانی (ارسال تیکت) به قوت خود به صورت ۲۴ ساعته باقی است.

همچنین، همکاران ما در شرکت یک ساعت زودتر از ساعت های اعلامی کار خود را آغاز خواهند کرد و ساعت های اعلامی صرف جهت رسیدگی به درخواست های پشتیبانی بوده و تماس ها جهت مشاوره خرید و دریافت اطلاعات بیشتر پیش از خرید مانند سنوات قبلی از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۲۲:۰۰ باقی است.

روابط عمومی شرکت توسعه نرم افزار روناس