کرنر استون (Cornerstone) یا محتوای بنیادی چیست؟

کرنر استون (Cornerstone) یا محتوای بنیادی چیست؟

اگر ایده نو و خوب برای شروع کار دارید و میخواهید کسب و کارتان راتوسعه دهید و نمیدانید چگونه در دنیای دیجیتال وارد شوید پیشنهاد میکنم این لینک را کلیک کنید.

محتوای کرنر استون را می توان یکی از نقاط قوت اصلی در طراحی سایت معرفی کرد که هدف آنها ارائه بهترین و کاملترین اطلاعات در مورد یک عنوان خاصی است. آنها باید تجارت شما را منعکس کنند و یا رسالت شما را کاملاً منتقل کنند. علاوه بر این ، محتوای کرنر استون باید بی انتها باشند ، منظور ما این است که آنها باید ارتباط خود را حفظ کنند. همچنین بسیار مهم است محتوای کرنر استون خود را از اشتباه دور و به روز نگه دارید. مهمتر از همه، شما می خواهید محتوای شما در موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشند. نوشتن محتوای جالب توجه و داشتن یک استراتژی پیوند داخلی خوب به شما در دستیابی به آن کمک می کند.
محتوای کرنر استون یک محتوای با ارزش و اساسی است که برای کمک به شما در شروع ایجاد ترافیک و آگاهی از مارک تجاری کمک می کند. محتوای کرنر استون شما باید کاملاً با اهداف تجاری شما مرتبط باشد تا به شما کمک می کند در صنعت خود اقتدار داشته باشید و جریان مداوم بازدیدکنندگان طراحی سایت را که دیر یا زود به محصولات یا خدمات ارائه شده شما علاقه مند می شوند، به ارمغان می آورد.
محتوای کرنر استون باید باز و رایگان باشد به این معنی که دسترسی به آن آسان با کمترین کلیک امکان پذیر باشد و نیاز به فرم ثبت نام پرداخت اینترنتی نداشته باشد، و نباید انتظار داشته باشید که همه کسانی که از این محتوا بازدید می کنند چیزی بخرند. هدف واقعی از محتوای کرنر استون ایجاد یک احساس اولیه مثبت است، بنابراین مردم احساس گرم و مبهمی در مورد نام تجاری شما پیدا می کنند. به این ترتیب احتمالاً بیشتر به شما رجوع می کنند.

اهمیت کرنر استون Cornerstone چیست؟

کرنر استون نقش مهمی در استراتژی کلی سئو شما ایفا می کند و اغلب به عنوان یک پست ستون عمل می کند. رویکرد کرنر استون می تواند به شما کمک کند تا در کلمات کلیدی با حجم بالا، رتبه بندی کنید. کرنر استون می توانند یک دارایی مهم وب سایت شما باشند، زیرا می توانند به شما در رتبه بندی بالا برای عبارات جستجوی رقابتی کمک می کند. کرنر استون ها اغلب طولانی هستند و شامل تمام اطلاعات کلیدی در مورد کسب و کار، خدمات و مزایای شما هستند. کرنر استون بخش مهمی از بهینه سازی وب سایت شما برای جستجو است و این همان چیزی است که کل سایت شما باید بر اساس آن ساخته شود. این محتوای اصلی که به عنوان منبع کاملی از اطلاعات در مورد یک موضوع عمل می کند، یک منبع داخلی برای سایر مقالات ایجاد می کند تا به آن ها پیوند داده شود و مشخص می کند که کدام صفحات در سایت شما بیشترین اهمیت را دارند. این امر مخصوصاً زمانی صادق است که مقالات زیادی در مورد موضوعات مشابه بنویسید. کرنر استون معمولاً مؤثرترین راه برای رتبه بندی برای عبارات جستجوی رقابتی است.

مزیت های محتوای کرنر استون چیست؟

  • افزایش آگاهی از برند: محتوای کرنر استون معمولاً دروازه ای برای درک جامع از خدمات یا محصولات شما برای مصرف کنندگان است. از این رو، نقش بسیار مهمی را در افزایش آگاهی از برند شما ایفا می کند.

  • لینک داخلی طبیعی: این نه تنها تعامل ارگانیک را برای کاربران در وب سایت شما افزایش می دهد، بلکه سیگنال های مثبتی را در مورد معماری وب سایت شما به موتور های جستجو ارسال می کند.

  • ایجاد اعتبار و اعتماد دامنه: محتوای کرنر استون بهینه شده، حاوی اطلاعات با ارزشی در مورد وب سایت شما برای کاربران و موتور های جستجو است. کرنر استون با درج اطلاعات به روز، منابع مرتبط و موارد دیگر به افزایش امتیازات اعتبار دامنه شما کمک می کند.

محتوای کرنر استون چقدر باید باشد؟

حقیقت این است که کرنر استون برای هر وب سایتی متفاوت خواهد بود. طول ایده آل محتوای کرنر استون، بر اساس موضوع(های) مورد بحث متفاوت است اما به طور کلی، منابع دقیق تر رتبه بندی بهتری دارند. با این اوصاف به یاد داشته باشید که کیفیت بر کمیت برتری دارد، بنابراین مطمئن شوید که صفحات کرنر استون شما با محتوای اصلی و با کیفیت پر شده است، نه محتوایی که به خاطر رسیدن به تعداد کلمات خاصی نوشته شده است.

با طراحی اپلیکیشن اختصاصی به سمت آینده شتاب کنید.