مزایای طراحی مجدد سایت چیست؟

طراحی مجدد سایت موضوعی است که باعث افزایش تعداد کاربران و در نهایت افزایش میزان درآمد شده و درواقع یک سرمایه گذاری محسوب می‌شود، به همین دلیل شما باید ارزیابی کاملی از وب سایت و عملکرد فعلی خود انجام دهید و سپس بر اساس داده‌های واقعی، در مورد حرکت بعدی خود تصمیم بگیرید. هنگامی که لیست طولانی دلایل را که می‌تواند به شما در تشخیص اینکه آیا زمان طراحی مجدد است یا خیر، مرور می‌کنید، می‌توانید شروع به تفکر عینی‌تر در مورد وب سایت فعلی خود کرده و برخی از دلایل فنی برای تعیین میزان نیاز شدیدتر یا کمتر به باز طراحی وب سایت خود را به‌دست آورید.

مزایای طراحی مجدد سایت چیست؟

میدونستی بخاطر نداشتن سایت، روزانه چقدر مشتری از دست میدید؟!!ا گر قصد گسترش کار خود را داشته و میخواهید یک وبسایت زیبا و کاربر پسند داشته باشد پیشنهاد میکنم این لینک را کلیک کنید

جدا از موارد ذکر شده، مباحث امنیت و سئو برای کسب و کارهای کوچک و متوسط بسیار مهم است. اکنون مشتریان بیش از هر زمان دیگری به تحقیق، مقایسه و خرید آنلاین محصولات و خدمات می‌پردازند و طراحی مجدد وب سایت می‌تواند به شما کمک کند تا با تغییرات رفتار مصرف کننده همراه باشید و نتایج جستجوی آنلاین را به حداکثر رسانید.  بسیاری از افراد، طراحی مجدد وب سایت را کاری سخت، وقت گیر و پرهزینه می‌دانند. به‌روزرسانی وب سایت می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد. این کار می‌تواند تجربه کاربران شما را بهبود بخشیده و نیازهای آن‌ها را بهتر برآورده سازد، سایت شما را به‌روز کرده و از نظر بصری جذاب‌تر کند، همچنین باعث بهبود نمایش ظاهری محتوای وب سایت شما خواد شد. اگر وب سایت خود را به‌روز نکنید،  مطمئناً در رتبه بندی موتورهای  جستجو افت خواهید کرد. موتورهای جستجو وب سایت‌هایی را که دارای جدیدترین مطالب هستند به عنوان بالاترین میزان ارتباط با کاربران در نظر می‌گیرند.

البته طراحی مجدد سایت می‌تواند ارزان‌تر، سریع‌تر و راحت‌تر از آنچه شما فکر می‌کنید باشد؛ زیرا لازم نیست شما کل وب سایت خود را دوباره طراحی کنید. فقط ممکن است لازم باشد صفحات پربازدید مانند صفحه اصلی را به‌روز رسانی کنید. اکثر افراد فقط هر ۱۸ ماه تا دو سال یک بار سایت خود را به‌روزرسانی  می‌کنند. به طور متوسط اجرای مجدد طراحی سایت  فقط ۳ ماه یا کمتر طول می‌کشد و متوسط هزینه آن،  ۱۰٪ یا حتی کمتر از بودجه بازاریابی است.

مزایای طراحی مجدد سایت

  • افزایش رتبه در موتورهای جستجو

  • زمان بارگذاری سریع‌تر

  • افزایش اشتراک اجتماعی افراد در بازدید از وبسایت شما

  • افزایش و بهبود قابلیت استفاده از وب سایت شما از طریق ایجاد ابزارهای جدید در طراحی مجدد سایت

  • ایجاد قابلیت نمایش وب سایت در  سیستم عامل‌های تلفن همراه

  • فروش بیشتر

  • و…

۳ مزیت برتر در طراحی مجدد وب سایت کدامند؟

شما یک وب سایت دارید که شامل تمام اطلاعات و تصاویر خلاقانه شما است اما به نوعی در هنگام تلاش برای ایجاد بازدید بیشتر و افزایش فروش، پاسخ‌های مثبتی دریافت نمی‌کنید. چرا افراد سایت شما را بدون خرید ترک می‌کنند؟ پاسخ ممکن است بسیار ساده باشد: وب سایت شما نیاز به طراحی جدید دارد.  یک وب سایت منسوخ شده می‌تواند مشتریان جدید بالقوه را از آنجا دور کند؛ زیرا اگر وب سایت شما قدیمی باشد، برای جستجوگران جذابیتی نخواهد داشت.

۱-بهبود میزان رضایت کاربر

این موضوع  دلیل اصلی تغییر و طراحی مجدد وب سایت است. همانطور که گفته شد، شما می‌خواهید کاربران سایتتان راضی باشند زیرا معمولا این دسته از کاربران هستند که خریدار و کاربران اصلی سایت محسوب می‌شوند. وب سایتی که بیش از حد به‌هم ریخته باشد کاربران را سردرگم کرده و اکثر مردم برای پیدا کردن آنچه شما پیشنهاد می‌دهید، جستجویی انجام نمی‌دهند.  درعوض آن‌ها به سراغ فروشنده بعدی می‌روند که به احتمال زیاد رقیب شما خواهد بود و تمام فروش و بازده را به آن‌ها می‌دهند. سادگی و سهولت در استفاده از امکانات برای یک وب سایت، بسیار ضروری و کلیدی است. باید به این موضوع توجه کرد که اگر وب سایت شما کاربر پسند نباشد، مشتریان خود را از دست خواهید داد.

  • پیوندهای زیاد به صفحات مختلف می‌توانند افراد را گیج کنند. پیوندها، عوامل مطلوبی در سایت شما هستند اما تعداد بسیار زیاد از آن‌ها می‌تواند منجر به سردرگمی و در نهایت از دست دادن کاربر شود.

  • افراد می‌خواهند بدانند که شما یک وب سایت معتبر هستید؟ به خصوص اگر آن‌ها بخواهند اطلاعات کارت اعتباری خود را در وب سایت شما وارد کنند. بنابراین شما باید چیزی داشته باشید که به آن‌ها اطمینان دهد شما در کاری که انجام می‌دهید مهارت کافی را دارید و یک شرکت معتبر و واقعی هستید. همیشه صفحه «درباره ما» را ارائه داده و همچنین نظرات و توصیه‌های مشتریان دیگر را به بینندگان خود ارائه دهید.

۲-بیشتر در معرض دید کاربران بودن

دنیای فناوری همیشه در حال به‌روز شدن است و یک وب سایت باید بتواند بر روی همه سیستم عامل‌ها فعالیت کند. جستجوی وب‌ موبایل از محبوبیت بیشتری نسبت به جستجو در رایانه‌ها برخوردار است.

  • مردم اغلب در سفر هستند.  در نسلی از کاربران که بیشتر افراد از  تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کنند، اگر وب سایت شما از قابلیت‌های مختلف روی صفحات جیبی (گوشی‌های هوشمند، تبلت و…) برخوردار نباشد، این احتمال وجود دارد که درصد زیادی از افراد و کاربران را به راحتی از دست دهید.

  • داشتن وب سایتی که انواع مختلفی از کاربران می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند، شانس انتشار اخبار مربوط به شرکت شما را تقویت می‌کند. انتشار پیام به صورت «دهان به دهان» یک ابزار تبلیغاتی قوی است که مردم را قادر به تبلیغ شرکت شما حتی بدون شناخت کامل از آن می‌کند.

  • محتوای آموزنده‌ای در سایت خود داشته باشید و در مورد موضوعات مرتبط برای رسانه‌های اجتماعی مورد نظر خود، اطلاعات جالب قرار دهید. این موضوع باعث می‌شود افراد پست‌های شما را با افراد دیگر به اشتراک گذاشته، دنبال کنندگان بیشتری ایجاد کرده و میزان نمایش وب سایت شما را گسترش دهند.

۳-بارگیری سریع‌تر اطلاعات

سایت‌های منسوخ، معمولاً بسیار کند هستند. افراد می‌خواهند سریع اطلاعات خود را به دست آورند، بنابراین باید بتوانند با سرعت بالاتری به سایت شما مراجعه کرده و اطلاعات مورد نظر خود را به دست آورند. یک وب سایت به‌روز شده باید دارای یک سرور جدیدتر و سریع‌تر باشد تا بتواند اطلاعات بیشتری را در خود نگه دارد و با سرعت بیشتری عملکرد خود را انجام دهد.

  • اگر سرور کندی دارید، ممکن است در مواردی که افراد به سایت شما مراجعه می‌کنند، عکس‌ها، پیوندها، پیشنهادات یا حتی محتوای آن صفحه را به طور کامل بارگذاری نکند.

  • یک وب سایت موثر معمولاً باید در حدود ۴ تا ۶ ثانیه بارگیری شود.

  • افزونه‌ها و ابزارهایی که در وب سایت خود استفاده می‌کنید، متداول‌ترین عواملی هستند که بر سرعت وب سایت تأثیر می‌گذارند.  سعی کنید کاربرد آن‌ها را محدود کنید و فقط مواردی را که کاملاً ضروری هستند، مورد استفاده قرار دهید.

مراحل انجام طراحی مجدد وب سایت

  • وب سایت «قدیمی» را تجزیه و تحلیل کنید.

  • اولویت‌های خود را مشخص نمایید.

  • مخاطبان وب سایت را مجددا تعریف و به‌روزرسانی کنید.

  • بدانید که در وب سایت فعلی چه کار خواهید کرد.

  • لیستی از تغییرات طراحی دلخواه خود را ایجاد کنید.

  • اهداف جدید را مشخص نمایید.

  • شروع به ساختن طرح مورد نظر برای طراحی مجدد وب سایت کنید.

تعداد دفعات مورد نیاز برای طراحی مجدد سایت

در حالت ایده آل شما باید ارزیابی کنید که آیا به طور متوسط هر ۲-۵ سال به یک طراحی مجدد وب سایت نیاز خواهید داشت؟ با این حال، این امر بسته به نوع سایت شما متفاوت خواهد بود، علاوه بر این، اگر سایت شما مطابق انتظار عمل نمی‌کند، احتمالاً باید ارزیابی کنید که آیا فقط به یک تازه سازی ساده سایت نیاز دارد و یا تغییرات اساسی وب سایت مورد نیاز خواهد بود.  تجزیه و تحلیل خود از تغییرات مورد نظرتان را یادداشت کنید تا بتوانید مشکلات مربوط به رتبه بندی مطالب مورد نظر، ترافیک داده‌ها و تبدیلات را شناسایی کرده، سپس در مورد داده‌های بعدی تصمیم گیری نمایید.

دلایلی که نشان می‌دهد شما به طراحی مجدد سایت نیاز دارید

  • سایت شما دارای طراحی قدیمی است

اگر سایت شما قدیمی به نظر می‌رسد، وقت آن است که طراحی مجدد ظاهر سایت را انجام دهید. در حقیقت، طبق گفته دانشگاه استنفورد، ۷۵٪ از کاربران در مورد اعتبار یک شرکت بر اساس طراحی وب سایت آن قضاوت می‌کنند.  همچنین طراحی‌های منسوخ و ناخوشایند، اغلب با سایت‌های غیرقابل اعتماد مرتبط هستند که  این موضوع تصور اشتباهی از تجارت شما ایجاد می‌کند و شما کاربر خود را از دست خواهید داد.

  • سایت شما دارای ساختار بیش از حد پیچیده است

ساختار پیچیده سایت یکی از نشانه‌های واضحی هست که نشان می‌دهد شما نیاز به طراحی مجدد وب سایت دارید. آیا صفحه‌ای در سایت شما وجود دارد که بیش از ۳ کلیک از صفحه اصلی شما فاصله داشته باشد؟ در این صورت این نشانه بزرگی است که سایت شما نیاز به ساختار بهتر دارد. اگر کاربری در حال مرور وب سایت شما باشد، باید از هر صفحه‌ای در سایت شما راهی سریع و بصری داشته باشد که وی را مستقیماً به سمت اطلاعاتی که در جستجوی آن است هدایت کند. علاوه بر این، آن‌ها باید یک مسیر مستقیم به آنجا که قبلاً بوده‌اند و یا صفحه‌ای که کار خود را از آنجا شروع کرده‌اند داشته باشند. آیا سایت شما این امکان را دارد؟

  • رتبه بندی پایین و عملکرد ضعیف  SEO

وقتی سایت شما نتایج خود را در رتبه بندی‌های گوگل از دست دهد یا به طور مداوم در بازدیدها افت می‌کند، این موضوع نشانه واضحی است که شما نیاز به طراحی مجدد سایت دارید. سئو و ترافیک داده‌ای هر ساله اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. از این گذشته، اطمینان از بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو تنها راه رتبه بندی بالا در گوگل و سایر موتورهای جستجو و بهره مندی از مزایای بازدید طولانی مدت آن‌ها است.

  • تغییر در اهداف سایت شما

یکی دیگر از دلایل عمده‌ای که ممکن است وب سایت به طراحی مجدد نیاز داشته باشد، این است که اهداف شما و به نوبه خود هدف سایت شما تغییر کرده است. صرف نظر از آنچه تغییر کرده است، اگر اهداف،  تکامل یافته باشد، وقت آن است که سایت شما نیز تغییر کند.

  • تغییر در نام تجاری

 به‌روزرسانی نام تجاری یکی از دلایل مهم و اصلی برای طراحی مجدد ظاهر سایت است.  ممکن است شما در مواردی مانند آرم تجاری، محتوا، پیام‌های تجاری و غیره تغییراتی ایجاد کرده باشید که در این صورت بسیار مهم است که وب سایت خود را مجدداً طراحی کنید تا هرگونه تغییر عمده در برند تجاری شما را منعکس کند.

به هر حال، وب سایت شما هسته اصلی حضور دیجیتالی کسب و کار شما است که به طور قابل توجهی بر نام تجاری و اعتبار آن تأثیر می‌گذارد. با ثابت ماندن در تمام کانال‌های بازاریابی و نقاط تماس مشتری (از جمله وب سایت خود)، می‌توانید به خوبی قابل شناسایی بوده و این امکان را به شما می‌دهد تا مشتری بیشتری جذب کنید، آن‌ها را وفادار نگه دارید و قابل اعتماد باشید.

اگر به دنبال شرکت طراحی سایت معتبر هستید ، پیشنهاد میکنیم ابتدا این لینک را کلیک نمایید.