طراحی سایت شخصی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی های وب سایت شخصی چیست؟

تا حالا شده به وب سایتی سر بزنید و برای یک لحظه فکر کنید کاش شما هم همچین وب سایتی داشتید؟ اگر این حس را تجربه کرده اید پیشنهاد میکنم روی این لینک را کلیک نمایید.

طراحی سایت، تنها به منظور تحقق اهدف تجاری انجام نمی شود و ممکن است برای مقاصد دیگری طراحی شود. به منظور انتقال تجربیات، سوابق کاری، محصولات و خدمات خودتان نیز می توانید به طراحی سایت اقدام کنید. طراحی سایت شخصی به توسعه سریع نام شما در فضای وب کمک می کند. در حقیقت سایت شخصی شما پایگاه اصلی برندسازی شخصی (Personal Branding) شما خواهد بود. شما قادر هستید رزومه کاری، وبلاگ شخصی، گالری تصاویر، پروژه ها، اطلاعات تماس، شبکه های اجتماعی و … خود را در وب سایت شخصی تان قرار دهید.طراحی سایت شخصی خوب به شما این امکان را می دهد که یک کارت ویزیت آنلاین داشته باشید و برند سازی شخصی تان را آغاز کنید.

برای این که بتوانیدطراحی سایت شخصی موفقیت‌های زیادی را کسب کنید، باید آن را براساس اصول و ویژگی‌های خاصش طراحی کنید. درادامه به بررسی برخی از این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

طراحی ریسپانسیو

امروزه بسیاری از افراد برای واردشدن به سایت‌های مختلف از گوشی‌های تلفن همراه خود استفاده می‌کنند. سایت شما باید این قابلیت را داشته باشد که کاربران بتوانند با کمک گوشی موبایل و یا تبلت زیر وارد سایت شما شوند. این خاصیت را که باید برای طراحی سایت شخصی درنظربگیرید، ریسپانسیو گویند.

 حرفه ای بودن

افرادی که به سایت شخصی شما مراجعه می کنند و دید قبلی نسبت به شما و حوزه کاری و یا تخصص تان ندارند، از ظاهر سایت شما تاثیر زیادی می پذیرند. یک وب سایت شخصی حرفه ای دارای ظاهر گرافیکی زیبا و متناسب با شخصیت شماست و توانایی ها و مهارت های شما را به صورت دسته بندی های مختلف به کاربران ارائه می دهد. وب سایت شخصی حرفه ای شما، دسترسی به شما در همه مکان ها و همه زمان ها را برای کاربران فراهم می کند.

انعطاف پذیری

از ویژگی‌های مربوط به طراحی سایت شخصی، انعطاف پذیری بالای آن است. سایت شما باید به گونه‌ای طراحی شود که بتواند نیازهای کاربر را پاسخ دهد.

هزینه کم

طراحی سایت شخصی نسبت به سایر وب سایت‌ها هزینه کمتری دارد. البته هزینه کمتری که برای این سایت‌ها پرداخت می‌کنید، به معنی امکانات کم این سایت‌ها نیست بلکه این سایت‌ها نیز مانند خیلی از سایت‌های دیگر امکانات خاص و ویژه‌ای دارند.

مدیریت راحت این سایت‌ها

مدیریت سایت‌های شخصی نسبت به سایر سایت‌ها بسیارراحت‌تر است و به کلی می‌توان گفت به هزینه کمتری نیازدارد. اگر از سیستم‌های مدیریت محتوا استفاده می‌کنید باید بدانید این سیستم‌ها امکانات بسیارزیادی دارند که برای مدیریت سایت شاید هرگز از این ویژگی‌ها استفاده نشود.

برای داشتن وب سایت شخصی با طراحی کاملا حرفه ای  و تخصصی اینجا را کلیک نمایید