در انتخاب شرکت طراحی سایت به چه ویژگی هایی توجه کنیم؟

در انتخاب شرکت طراحی سایت به چه ویژگی هایی توجه کنیم؟
اگر ایده نو و خوب برای شروع کار دارید و میخواهید کسب و کارتان راتوسعه دهید و نمیدانید چگونه در دنیای دیجیتال وارد شوید پیشنهاد میکنم این لینک را کلیک کنید.

۱- سابقه و تخصص شرکت طراحی سایت

مطمئنا اولین پارامتری که به ذهن تمامی افراد می رسد سابقه و تخصص طراح سایت است. توجه داشته باشید که منظور از سابقه صرفا سال های فعالیت نیست. منظور تجربه شرکت طراحی سایت و تعداد پروژه هایی است که برای مشتریان از حوزه مختلف انجام داده است.

در مورد تخصص هم نمی توان بطور قطعی گفت که صرفا افراد با تحصیلات دانشگاهی مرتبط دارای مهارت لازم طراحی سایت هستند. زیرا طراحی سایت و حتی دانش های وابسته به دیجیتال مارکتینگ بیشتر یک مهارت اکتسابی و وابسته به خلاقیت و استعداد فردی است تا آموزشهای تئوریک.

۲- هاست

برخی از شرکت های طراحی سایت خود ارائه دهنده هاست و خدمات آن هستند. مزیت آن ازین بابت است که در صورت بروز مشکل برای وب سایت شما، خود شرکت سریعا اقدام به بررسی و برطرف نمودن مشکل می نماید. حتما در زمان قرارداد از شرکت انتخابی بخواهید که موراد زیر را در متن قرارداد قید کند:

  1. مدت استفاده از هاست

  2. فضای هاست

  3. نوع هاست (اعم از هاست ویندوز یا هاست لینوکس)

  4. هاست داخلی یا خارجی

  5. نحوه پشتیبانی از هاست

  6. شرایط امنیت هاست

  7. بک آپ گیری از داده ها

۳-ثبت دامین

 

در انتخاب شرکت طراحی سایت به چه ویژگی هایی توجه کنیم؟

برای داشتن وب سایت شخصی با طراحی کاملا حرفه ای  و تخصصی اینجا را کلیک نمایید

شرکت های طراحی سایت معمولا خود اقدام به ثبت دامنه برای شما می کنند. موضوع مهم درمورد دامنه، مالکیت آن است که حتما ۱۰۰% باید متعلق به مشتری باشد و در قرارداد به همراه مدت زمان اعتبار آن درج شود. شما با استفاده از ابزار who is میتوانید از مالکیت دامنه خود مطمئن شوید.

۴- انتخاب قالب مناسب با نوع کسب و کار

پس از هاست و ثبت دامنه، نوبت به انتخاب قالب مناسب می رسد. شرکت طراحی سایت بایستی متناسب با حوزه فعالیت مشتری یکی از قالب های فروشگاهی، شرکتی، خبری، آموزشی، شخصی را انتخاب کند.

۵- گرافیک سایت

اگر وب سایت طراحی شده گرافیک خوبی نداشته باشد کاربران بلافاصله سایت شمارا ترک می کنند. این کار باعث می شود تا نرخ خروج از سایت یا همان bounce rate شما افزایش یابد.

باید قبول کنیم نمای ظاهری اولین شاخص جذب مشتریان است. استفاده از رنگ ها و طرح های مشتری پسند و متناسب با حوزه شما نقش موثرتری از کد نویسی حرفه ای دارد.

۶- سئو سایت

پس از طراحی سایت، سئو دومین ابزار لازم برای موفقیت شما در بستر اینترنت است. شما نمیتوانید صرفا با داشتن وبسایت، از رقبای خود پیشی بگیرید.  بنابراین به دنبال شرکت های طراحی سایتی باشید که در زمینه خدمات سئو نیز حرفی برای گفتن داشته باشند.

ممکن است با خود بگویید طراحی سایت را به یک شرکت و سئو را به شرکتی دیگر می سپارم.اما تجربه نشان داده است که شرکتی که خود اقدام به طراحی سایت کرده باشد بهتر و سریعتر می توان وب سایت شما در مسیر صحیح هدایت کند.

۷- پشتیبانی بلند مدت

پشتیبانی بلند مدت در واقع حکم خدمات پس از فروش و گارانتی را دارد. شما پس از تحویل سایت ممکن است نیاز به اعمال تغییراتی داشته باشید یا اینکه به مشکل بر بخورید و یا اصلا نحوه کار با سیستم مدیریت سایت را بلد نباشید.

در انتخاب شرکت طراحی سایت به چه ویژگی هایی توجه کنیم؟

اگر در فکر این هستید از تلفن همراه برای پیشرفت کسب و کارتان استفاده کنید و با یک طراحی اپلیکیشن حرفه ای ارتباطی موثر بین خود و مشتریان ایجاد کنید.پیشنهاد میکنیم این لینک را کلیک کنید.

شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی سایت بایستی پشتیبانی بلند مدت را برای شما فراهم کند. مراقب باشید تا گول شرکت های ارائه دهنده طراحی سایت ارزان را نخورید.

یک دلیل ارزان بودن خدمات این چنینی، عدم پشتیبانی از مشتریان خود است. در این مورد نیز بهتر است تا مدت زمان گارانتی و شرایط ارائه خدمات در قرارداد درج شود.

۸- قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت بستگی به آپشن های مختلفی دارد اما در نهایت بایستی این مبلغ منصفانه و متناسب با وقتی باشد که برای طراحی صرف شده است. همانطور که طراحی سایت ارزان را به شما پیشنهاد نمی کنیم، مبالغ هنگفت را نیز دلیل بر کیفیت ممتاز طراحی سایت نمیدانیم.

اغلب چنین شرکت هایی سابقه کاری و اعتبار خود را دلیل بر قیمت های بالای خدمات خود می دانند اما در جریان باشید که تعرفه خدمات طراحی سایت تقریبا ثابت است و هزینه بالاتر هیچ توجیهی ندارد.

با اندکی جست و جو در اینترنت میتوانید از هزینه تقریبی طراحی سایت مطلع شوید. هزینه طراحی سایت با استفاده از وردپرس معمولا کمتر از کد نویسی است.

۹-مشاهده نمونه کارهای شرکت طراحی سایت

حتما از شرکت انتخابی بخواهید تا نمونه کارهای خود را به شما نشان دهد. معمولا تمامی شرکت های طراحی سایت در وب سایت تبلیغاتی خود نمونه کارهای مشتریان را به نمایش گذاشته اند.

ازین صفحه نه تنها کیفیت کار عایدتان خواهد شد بلکه میتوانید به اطلاعات مشتریان قبلی نیز دسترسی پیدا کرده و حتی برای اطلاع از بازخورد با آنها تماس بگیرید.

در این میان ممکن است مشتریانی از برندهای مطرح نیز وجود داشته باشند که در این صورت خود گواهی بر اعتبار شرکت انتخابی خواهد بود.

۱۰- طراحی سایت با لود سریع

یکی از شاخص های یک طراحی سایت حرفه ای، سرعت بالای بارگذاری یا همان لود سریع است که از طریق ابزارهای مختلفی چون جی تی متریکس، PageSpeed Insights گوگل، WebPageTest و غیره قابل ارزیابی است.

برای این کار نیز به بخش نمونه کارهای شرکت انتخابی بروید و سرعت بارگذاری وب سایت های مشتریان را با استفاده وب سایت های معرفی شده بررسی کنید.

۱۱- واکنش گرا بودن یا ریسپانسیویتی

واکنش گرا بودن یا ریسپانسیویتی بدان معنی است که وب سایت شما در مرورگرهای مختلف گوگل، فایرفاکس و یا در مانیتورهای مختلف لب تاپ، دسکتاپ، تبلت و یا موبایل ظاهر یکسانی داشته باشد.

در انتخاب شرکت طراحی سایت به چه ویژگی هایی توجه کنیم؟

اگر به دنبال شرکت طراحی سایت معتبر هستید ، پیشنهاد میکنیم ابتدا این لینک را کلیک نمایید.

یکی از مشکلات رایج وب سایت ها آن است که در مرورگر ها و یا مانیتورهای مختلف اجزای صفحه بهم ریخته و ظاهر یکسانی را نشان نمیدهد.

۱۲- طراحی تجربه کاربری UX

طراحی سایت بر اساس اصول تجربه کاربری باعث می شود تا مخاطبین شما تجربه و حس خوبی از کار کردن با وبسایت شما را داشته باشند. به عبارتی دیگر کاربر پس از ورود به سایت دچار سردرگمی نشده و به راحتی نیازهای خود را اعم از اطلاعات و یا محصول مورد نظر را پیدا کند.

اگر چنین اتفاقی بیفتد بدین معنی است که مخاطب توانسته تعامل خوبی را با سایت شما برقرار کند که می تواند منجر به افزایش نرخ تبدیل مخاطب به مشتری شود.

۱۳- امنیت وب سایت

شرکت طراحی سایت بایستی امنیت سایت را شما نیز تامین کند تا هیچ گاه با خطر هک شدن مواجه نشوید. برای این منظور تدابیر مختلفی بکار گرفته می شود که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. استفاده از یک پسورد بسیار قوی

  2. هاست معتبر

  3. استفاده از HTTPS

  4. آپدیت مداوم سایت

۱۴- عقد قرارداد در شرکت طراحی سایت

توجه داشته باشید در زمان بستن قرارداد موارد زیر حتما در مفاد آن قید شود:

  1. زمان تحویل سایت

  2. مراحل اجرای طراحی سایت

  3. لیست تمامی امکانات سایت

  4. شرایط پرداخت هزینه

  5. شرایط مالیات و مالیات بر ارزش افزوده

  6. اطلاعات تماس شرکت طراحی سایت

  7. اطلاعات دقیق مشتری