چطوری یک وب سایت رایگان بسازم؟

تا حالا شده به وب سایتی سر بزنید و برای یک لحظه فکر کنید کاش شما هم همچین وب سایتی داشتید؟ اگر این حس را تجربه کرده اید توصیه میکنم متن کوتاه زیر را بخوانید.

اصلا از واژه ی وب سایت نترسید! اگر از دانش فنی آن اطلاعی ندارید. کافیه شما یک مدیر خوب باشید یا حتی یک برنامه ریزی خوب داشته باشید تا یک وب سایت موفق راه اندازی کنید. اگر فکر میکنید صاحبان تمام سایت ها لزوما برنامه نویسان و یا طراحان خوبی هستند یا به کامپیوتر مسلطند سخت در اشتباهید!

شما با داشتن یک ایده ی خوب و نو کار را شروع کنید، مثلا من میخواهم یک وب سایت اشتراک موسیقی راه اندازی کنم! یا صاحب یک شرکتی هستید که برای اطلاع رسانی و معرفی محصولات خود نیاز به یک وب سایت دارد، یا حتی یک فروشگاه یی دارید که محصولاتی برای فروش دارد و یا کارگاه تولیدی و بهتر از آن صنایع دستی ای خلق می کنید که حاصل دست رنج و زحمات شماست و دوست دارید آن را در گستره وسیع تر عرضه کنید! خب چه باید کرد؟

 نگران نباشید شرکت توسعه نرم افزار روناس کنار شماست فقط کافی است گوشی را بردارید با شماره  ۰۱۱۳۴۵۳۳۴۵۱ و یا ۰۱۱۹۱۰۱۱۰۲۰ تماس حاصل فرمایید، تا به صورت کاملا رایگان از نحوه طراحی و قیمت راه اندازی سایت مشاوره دریافت کنید.

و یا از بخش چت آنلاین همین وب سایت یا شبکه های اجتماعی واتس آپ ،  تلگرام   یا پیام رسان ایتا مکاتبه کنید.

همیشه این حرف توی گوشم هست که میگن : اووه! بابا تو ایران که نمیشه کار کرد! سرمایه گذار نیست! کسی با اینترنت کار نمیکنه!
اتفاقا بهترین جا برای استارت این پروژه ها ایرانه، سرمایه گذار هست ولی همانطور که همه آگاهید معمولا سرمایه گذارهای ما کاری با اینترنت ندارند و مسلما از منافع و کاربرد آن بی اطلاعند. باید خبررسانی کرد، مذاکره کرد، از مزایای این طرح ها گفت تا سرمایه گذار برای سرمایه گذاری رغبت پیدا کند. اینکه بشینیم در خانه و منتظر باشیم تا رئیس فلان کارخانه برای راه اندازی یک شبکه ی اجتماعی از ما درخواست همکاری کند یک فکر باطل است!
کاربر اینترنت هم که اگر رقم نجومی نباشد کمتر نیست و این بهانه از آن بهانه های عجیب و غریب است!
حفظ تیم و کیفیت کار در آینده و پشتیبانی از آن یکی دیگر از موارد مهم است که معمولا توی تیم های ایرانی دیده نمیشود!
وب محلی که در مورد ما میشود وب فارسی خود بخود بزرگ نمیشود! باید برای آن تلاش کرد، پس بیایید مشکلات را برداریم و با تولید محتوا و ایجاد وب سایت های نو و مدرن از زبان فارسی در وب دفاع کنیم.

امروزه اکثر مردم ترجیح می‌دهند فعالیت ها و حتی خرید مایحتاج روزانه خود را بصورت آنلاین انجام دهند و حضور آن ها در فضای مجازی و اینترنت روز به روز در حال افزایش است، بنابراین کسب و کار شما فارغ از نوع فعالیتی که دارید برای معرفی خدمات و ارتباط گرفتن با مخاطب به یک سایت اختصاصی نیاز دارد.  یک سایت حرفه ای با سرعت بیشتر و صرف هزینه کمتری از هر نوع تبلیغات، کسب و کار شما را ارتقا داده و باعث افزایش آگاهی از برند شما می‌شود و به این ترتیب مشتریان بیشتر و در نتیجه سود بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورد. توجه داشته باشید که حضور و فعالیت برند شما در شبکه های مجازی تاثیر مثبتی بر کسب و کار و معرفی شما دارد.

 از آنجا که طراحی سایت اساسی ترین گام برای ورود به دنیای دیجیتال و در واقع مهم ترین مرحله راه اندازی شعبه آنلاین هر کسب وکار است و با توجه به افزایش نقش فضای مجازی و تاثیر آن بر تک تک جنبه های زندگی امروز، برای باقی ماندن در صحنه ی صنعت و رقابت ضروری است. تیم حرفه ای ما با طراحی اصولی و متناسب با فرهنگ برند و سلیقه ی شما به شکل کاملا اختصاصی، علاوه بر امکان پذیر کردن بهترین و ساده ترین دسترسی به محصولات و خدمات شما برای کاربر و در نتیجه افزایش درآمدتان، چهره ای حرفه ای از کمپانی و برند شما در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند.برای تجربه ی لذت متفاوت  با شماره  ۰۱۱۳۴۵۳۳۴۵۱ و یا ۰۱۱۹۱۰۱۱۰۲۰ تماس بگیرید، تا همین امروز شعبه ی آنلاین خود را راه اندازی کنید…

ما در شرکت توسعه نرم افزار روناس قدم به قدم تا رسیدن به اهداف مشتریان با آن ها همراه هستیم ، شما در این مجموعه در ابتدا از مشاوره های رایگان بهره مند خواهید شد و به بررسی اهداف و راه حل ها و مسیر رسیدن به آن می پردازیم تا تمامی مراحل شفاف باشند تا شما با خیالی آسوده از طراحی سایت و تمامی خدمات مجموعه  نرم افزار روناس بهره مند شوید.