۴ نرم افزار مراقبت از چشم ها

 نرم افزار مراقبت از چشم

نور آبی چیست؟

نوری  که از صفحه لپ تاب یا گوشی به چشم ما می تابد، یکی از رنگهای آن آبی هست  که چون طول موج کوتاهی دارد دارای انرژی زیادی بوده و برای چشم مضر میباشد.نورآبی علاوه بر تاثیراتش روی چشم ، الگوی خواب را هم دچار اختلال میکند و باعث بی خوابی میشود.

نرم افزارهای مختلفی هستند که این نور آبی را فیلتر میکنند تا از چشمها در برابر نور آبی مراقبت کنند.

 

تا حالا شده به وب سایتی سر بزنید و برای یک لحظه فکر کنید کاش شما هم همچین وب سایتی داشتید؟ اگر این حس را تجربه کرده اید پیشنهاد میکنم روی این لینک را کلیک نمایید.

 

اندروید

در ورژن جدید اندروید ، بصورت پیش فرض امکان فیلتر کردن نور آبی در تنظیمات وجود دارد ، در تنظیمات گزینه ای به اسم Night Light  برای اینکار میباشد.

یه نرم افزار عالی به اسم Bluelight Filter هست که میتوانید در گوگل سرچ کرده و آنرا دانلود کنید. 

آی او اس

وارد setting شده  و در Night Shift گزینه Display&Brightness مشخص میکند فیلتر نورآبی در چه ساعاتی از شبانه روز بصورت اتوماتیک فعال شود.

 

نرم افزار f.lux 

این نرم افزار روی بستر ویندور، مک و لینوکس کار میکند و رایگان میباشد.

خودش بصورت اتوماتیک گرمای نور مانیتور را تنظیم کرده و سعی میکند با فیلتر کردن نورهخای مضری که از مانیتور ساطع میشود از چشم هایتان مراقبت کند.

 

نرم افزار iris mini 

این نرم افزار هم برای بستر ویندوز ، مک و لینوکس موجود بوده و با محاسبه زمان طلوع و غروب خورشید ، نور آبی را فیلتر میکند.

 

نرم افزار Light Bulb

این نرم افزار خیلی سبک و دارای رابط کاربری شیک میباشد.

اگر در فکر این هستید از تلفن همراه برای پیشرفت کسب و کارتان استفاده کنید و با یک طراحی اپلیکیشن حرفه ای ارتباطی موثر بین خود و مشتریان ایجاد کنید.پیشنهاد میکنیم این لینک را کلیک کنید.