چرا به اپلیکیشن موبایل نیاز داریم؟

همزمان با گسترش دستگاه های هوشمند مانند موبایل و تبلت و طراحی اپلیکیشن موبایل در همه ی زمینه ها ، تعداد کاربران موبایلی روز به روز بیشتر میشود. میزان استفاده  از کامپیوتر شخصی  نسبت به گوشی هوشمند کمتر است. در واقع امروزه بیشترین آمار استفاده از اینترنت از آن موبایل و تبلت می باشد و این آمار روز به روز در حال افزایش است. در صورتی که محصولات یا  خدماتی برای ارائه دارید و میخواهید محصولات و خدمات شما دیده شود و افراد بتوانند شما را بیابند گوشی های تلفن همراه بهترین وسیله برای دسترسی به اطلاعات هستند.

طراحی اپلیکیشن اندروید و ios اختصاصی کمک بسیاری برای رسیدن به اهداف کاری و موفقیت کسب و کارتان میکند.

 

چرا به اپلیکیشن موبایل نیاز داریم؟

اگر در فکر این هستید از تلفن همراه برای پیشرفت کسب و کارتان استفاده کنید و با یک طراحی اپلیکیشن حرفه ای ارتباطی موثر بین خود و مشتریان ایجاد کنید.پیشنهاد میکنیم این لینک را کلیک کنید.

 

طراحی اپلیکیشن اختصاصی موجب منحصر به فرد شدن ،  افزایش اعتبار و افزایش مشتریان و رونق کسب و کار شما می شود. داشتن اپلیکیشن موبایل شما را سریعتر به اهداف تجاریتان می رساند و باعث میشود افراد بیشتری با محصولات و خدمات شما  آشنا شوند.

از جمله مزیتهای که طراحی اپلیکیشن موبایل دارد به شرح ذیل است :

 

  • استفاده از ویژگی های تلفن همراه

اپلیکیشن ها میتوانند از امکانات تلفن های همراه استفاده کنند امکاناتی مانند دوربین، لیست مخاطبان، GPS، تماس های تلفنی، شتاب سنج، قطب نما و… . این ویژگی ها اگر در اپلیکیشن ها استفاده شوند میتوانند تجربه کاربری بهتری را ایجاد کنند. مثلا اگر برای تکمیل فرمی یک کاربر نیاز داشته باشد عکس خود را از گالری اپلود کند این امکان وجود دارد که از دوربین تلفن همراه خود برای گرفتن عکس کمک بگیرد. ویژگی های تلفن همراه میتواند کمک زیادی به کاربران کند و نرخ تبدیل را افزایش دهد

  • امکان کار به صورت آفلاین:

     این مورد اساسی ترین تفاوت بین سایت و اپلیکیشن است. اگرچه اپ ها برای انجام بیشتر وظایف خود ممکن است به اینترنت احتیاج داشته باشند ، اما همچنان می توانند در حالت آفلاین محتوای اساسی و کاربردی را به کاربران ارائه دهند. ویژگی هایی مانند محاسبه مالیات ، محاسبه اقساط و تعیین محدودیت از ویژگی هایی هستند که حتی بدون اتصال به اینترنت هم می توانند کار کنند.

  • سهولت ارسال نوتیفیکیشن (هشدار و اعلان)

    آمارها نشان میدهد که در دو دهه گذشته ایمیل پرکاربردترین ابزار ارتباط تجاری بوده است. مشاغل به طور گسترده از آن استفاده میکردند ولی امروزه ایمیل کارایی خود را از دست داده و نرخ کلیک آن روز به روز کاهش می یابد. امروزه اعلان ها (نوتیفیکیشن ها) ابزار مهیجی برای برقراری ارتباط با کاربران هستند. توانایی ارسال اعلان های فوری به کاربران از مهمترین دلایلی است که بسیاری از مشاغل میخواهند یک اپلیکیشن موبایل داشته باشند. بعضی از آمارها نشان میدهد که اعلان ها ۴۰% نرخ کلیک را افزایش داده است

  • خرید آسان :

    اگر اپلیکیشن شما به گونه ای طراحی شده باشد که به درگاه پرداختی مستقیم بانکی متصل شود ، مشتریان به خرید علاقه مند تر می شوند. زیرا خرید از اپلیکیشینی که اطلاعات کامل را در خود جا داده ، سبد خرید دارد و به درگاه پرداختی نیز متصل می گردد ، آسان تر و در دسترس تر از خرید با وب سایت می باشد.

  • اعتبار برند تجاری: 

    کاربران زمان زیادی را صرف اپلیکیشن ها میکنند. میتوان گفت بسیاری از کاربران تقریبا هر روز با برنامه های نصبی خود روبرو میشوند. این برخورد منظم به عنوان یک فرصت تجاری عالی برای ساخت اپلیکیشن است. لوگو اپلیکیشن به تنهایی یک تبلیغ کوچک برای نام تجاری شما است. این ویژگی یکی از ویژگی های مهم در ساخت اپلیکیشن است.

  • دسترسی سریع و آسان:

    اپلیکیشن ها دسترسی بسیار سریع تر و آسان تری نسبت به استفاده از مرورگر برای کاربران به وب سایت شما ایجاد می کند. زمانی که شخصی می خواهد آدرس وب سایت شما را در مرورگر گوشی تلفن همراه باز کند ، ابتدا باید آدرس را پیدا کند ، سپس آدرس را وارد کرده و بعد از آن سایت را باز نماید. اما باز کردن اپلیکیشن و مشاهده اطلاعات به روز ، کمتر از یک ثانیه طول می کشد و دسترسی بسیار سریع تر و آسان تری را برای مشتریان ایجاد می کند. این باعث می شود که افراد پیگیری بیشتری در بازدید از وب سایت شما داشته باشند.

  •  یک یادآوری ثابت برای کسب و کار شما:

    امروزه افراد به صورت دائمی در حال استفاده از گوشی تلفن همراهشان هستند.آمارها نشان میدهد که کاربران ۸۶% از وقت خود را صرف اپلیکیشن ها و فقط ۱۴% وقت خود را صرف مشاهده سایت ها می کنند.زمانی که کاربران اپلیکیشن وب سایت شما را نصب می کنند ، برند شما همواره در برابر دید آن ها خواهد بود. این امر باعث افزایش میزان وفاداری مشتریان می شود و برندتان را تقویت می کند. اپلیکیش در یادآوری و تقویت برند تاثیر خیلی بیشتری نسبت به ثبت آدرس وب سایت توسط مشتریان در نشانگر مرورگرهایشان دارد

  • یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی:

    امروزه بیش از ۸۰% از افراد، اشتراک گذاری محتواها، عکس ها و یا هر گونه اطلاعات در پلتفرم هایی مانند تلگرام، فیس بوک، توییتر، لینکدین و اینستاگرام را می پسندند. اگرچه ما این ای پی آی ها را در برنامه های وب اجرا کردیم، اما یکپارچه سازی اپلیکیشن های موبایل با شبکه های اجتماعی، برای کاربران باید به گونه ای باشد که تولید کنندگان و کاربران، مایل باشند که محتواها را در آن ها به اشتراک گذارند.

  • کاهش هزینه ها :

    اپلیکیشن ها با ایجاد دسترسی سریع و آسان به جدیدترین اخبار و اطلاعات وب سایت ، باعث کاهش نیاز به اطلاع رسانی می شوند. در نتیجه هزینه های پیامک ، ایمیل ، خبرنامه ، پاسخگویی های تلفنی و … کم خواهد شد. همچنین اغلب اپلیکیشن ها امکان ارسال نوتیفیکیشن دارند و می توانید تخفیف های ویژه ، محصولات جدید و امکانات خاص را برای مشتریان نمایش داده و آن ها را برای بازدید یا خرید از وب سایتتان ترغیب نمایید.

    چرا برای طراحی اپلیکیشن خود روناس را انتخاب کنیم؟

    شرکت توسعه نرم افزار روناس به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه توسعه نرم افزارها و اپلیکیشن های موبایلی، دانش و مهارت خود را به کار گرفته است تا سرویس ها و خدمات توسعه یافته برنامه های موبایل را در سطحی ایده آل به تمامی کسب و کارها ارائه دهد.

    روناس، برنامه نویسی موبایل را همگام با استانداردهای روز و با استراتژی هدفمند انجام می‌‌دهد. هم چنین جهت جلب رضایت بیشتر مشتریان خود به مشاوره‌های مدیریتی جهت طراحی اپلیکیشن‌های کاربردی و استفاده بهینه از این تکنولوژی می پردازد.زمانی که شما بخواهید اپلیکیشنی را طراحی کنید و یا آن را به شرکت ساخت اپلیکیشن بسپارید باید در نظر داشته باشید چون برای بار اول است که میخواهید این کار را انجام دهید ، حتما طراحی اپلیکیشن حرفه ای را به شرکت برنامه نویسی حرفه ای بسپارید تا بتوانند تا جای ممکن بهترین طراحی را انجام دهند که اپ مورد نظر بهترین بازدید را داشته باشد در غیر این صورت ممکن است آنطور که باید و شاید مورد استقبال قرار نگیرد.

تا حالا شده به وب سایتی سر بزنید و برای یک لحظه فکر کنید کاش شما هم همچین وب سایتی داشتید؟ اگر این حس را تجربه کرده اید پیشنهاد میکنم روی این لینک را کلیک نمایید.